Bassie_70

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meerdere klantnummers kan ik niet wijzigen

Ik wil weer gebruik maken van Vodafone, ik wil dus overstappen.

Echter zie ik dat ik 3 klantnummers heb, dat is nadat ik ooit ben weggegaan nooit verwijderd. Ik zou het fijn vinden gewoon 1 klantnummer te hebben waar ik alles op kan aanvragen. Zelf kan ik niets wijzigen en moet ik contact opnemen met de klantenservice. Maar na 50 min in de wacht, probeer ik het maar hier. Tevens wat mij aan het twijfelen brengt als jullie zo slecht bereikbaar zijn.

 

Willen jullie mijn klantnummers verwijderen in ieder geval 2!

 

 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Bassie_70 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je weer hebt overwogen om terug te komen naar Vodafone. Uiteraard is deze 50 minuten wachten dan geen goede terugkomst. Op maandagochtend is het vaak drukken omdat mensen, waarschijnlijk, hun vraag opsparen en dan allemaal willen stellen. Dan kan het wel eens druk zijn en is het soms lang wachten. Maar gelukkig heb je de community gevonden en ook hier zijn er medewerkers aanwezig om je te helpen. 

Zo is @Cecilia aanwezig en die kan je zeker helpen met je vraag. Heb nog even geduld, zodra ze je bericht heeft gezien zal ze je helpen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Bassie_70, welkom hier!

Wat leuk dat je weer overweegt om bij Vodafone een mobiel abonnement af te sluiten. Zoals je aangeeft heb je in het verleden ook een abonnement bij ons gehad. Deze 3 klantnummers blijven in ons systeem wel bestaan. Daar zijn ze dus niet te verwijderen. Wel heb je nog een gekoppeld My Vodafone en Mijn Ziggo account. Hier hangen ook 3 inactieve klantnummers onder bij My Vodafone. Ik heb er zojuist 2 verwijderd voor je. Het kan even een uurtje duren voordat dit zichtbaar is. 

Bassie_70
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, kan ik dan ook sms ontvangen? Dit stond ook niet goed zag ik, er was geen nummer. Die is er wel maar staat oeps er is iets fout gegaan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Dat kan je zelf inderdaad niet meer wijzigen omdat het een inactief account betreft @Bassie_70. Ik heb hier je contactgegevens bijgewerkt, aangezien je jouw e-mailadres en mobiel nummer al had vermeld in je profiel. Al denk ik zelf persoonlijk dat dit niet echt een toegevoegde waarde is, want als je een nieuw abonnement aanvraagt dan is de kans heel groot dat je ook weer opnieuw een nieuw klantnummer krijgt.

Bassie_70
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok duidelijk. 

Dus als ik het goed begrijp kan ik niet op het huidige klantnummer nieuwe abonnementen afsluiten? Ik ga overstappen namelijk.

Als ik een nieuw klantnummer krijg is dat prima, als het oude dan maar weer verwijderd kan worden.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Je My Vodafone account kunnen we loskoppelen van Mijn Ziggo, zodat je dan vervolgens je nieuwe Vodafone abonnement kan toevoegen aan dit account en weer één inlog hebt voor beide omgevingen. Dat is geen enkel probleem. 

Het oude klantnummer van Vodafone is niet van belang bij een overstap. Als je een abonnement besteld en je wilt nummerbehoud, dan dien je bij de portering alleen de gegevens in van je huidige provider waar het nummer nu actief is. Oude abonnementen bij Vodafone staan hier dus helemaal los van.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic