Miene

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Medewerker heeft nieuw abonnement aangemaakt ipv verlenging

Goedemiddag,

ik heb recent telefonisch een abonnementsverlenging aangevraagd met een nieuwe telefoon maar heb een nieuw abonnement gekregen, wat niet de bedoeling is.

Medewerker Vodafone gesproken ze zegt dit is een fout van Vodafone, ik maak er een case van.

Via bericht in e-mail oplossing ( na bijna 2 weken) is telefoon terugsturen?!? .

Vandaag bij Vodafone winkel in Hellevoetsluis geweest en medewerker stelt voor toestel af te betalen en abonnement per direct op te zeggen. Met hem besproken dat ik geen kosten aan het verkeerd aangemaakt me abonnement heb.

 

 

Na afspraak mail gekregen dat abonnement gewoon wel 2 jaar loopt ?!. 

ik ben eerder niet op hoogte gebracht dat ik

het abonnement kon cancellen.

 

Ik heb zojuist 1,5 uur aan de telefoon gezeten en er is geen oplossing gegeven. 

 

Ik word er moedeloos van. Wat

kan kan ik nog doen om de fout die in eerste instantie door Vodafone gemaakt is terug te draaien en het abonnement  te cancellen?

 

We zijn  altijd blij geweest met Vodafone/Ziggo als leverancier maar overwegen toch om alle abonnementen elders te gaan brengen.

 

Nogmaals ik hoop op een nette oplossing van Vodafone.

 

Groeten,

Miene

 

 

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Miene
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Ik ben naar de Vodafone winkel in Hellevoetsluis gegaan en daar hebben ze mij daar perfect geholpen. Het probleem is nu opgelost tot volle tevredenheid. 
Groeten, 

Miene

miene

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Miene, welkom en goedemorgen!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Bij de verlenging van je abonnement is een fout gemaakt, waardoor er nu een tweede abonnement actief staat. De verlenging van je abonnement kan niet gekoppeld worden aan je primaire abonnement. Dit is ook de uitkomst van de case die hiervoor eerder was aangemaakt. 

De enige oplossing die er is, en welke ook per e-mail kenbaar is gemaakt n.a.v. de case, is het annuleren van je bestelling en het retourneren van het toestel. Dit kan alleen door de afdeling Status Order geregeld worden. Je kan hen bereiken via 0800-0560. 
 

Miene
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Ik ben naar de Vodafone winkel in Hellevoetsluis gegaan en daar hebben ze mij daar perfect geholpen. Het probleem is nu opgelost tot volle tevredenheid. 
Groeten, 

Miene

miene

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic