Dataslurper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mails werden niet behandeld

Ik heb vorig jaar menige foutrapportage per mail ingediend over de Dreamlab-app. Pas nu blijkt mij dat uw mailadres appsupport@vodafone.nl buiten werking is gesteld, de uwen nu appsupport@vodafoneziggo.com voor gebruiken, en mails naar het oude adres niet door laten sturen. Ik vind dat echt zeer klantonvriendelijk gedrag. Hoe had ik van die wijziging moeten weten als ik geen bericht terug kreeg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Dataslurper, goedemorgen en welkom hier!

Naar aanleiding van jouw topic heb ik contact gezocht met mijn collega's die de mailbox beheren voor App Support. Inmiddels heb je een e-mail van mijn collega Jos ontvangen hierover. Ik stel voor om het contact via die weg te laten verlopen 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Dataslurper, goedemorgen en welkom hier!

Naar aanleiding van jouw topic heb ik contact gezocht met mijn collega's die de mailbox beheren voor App Support. Inmiddels heb je een e-mail van mijn collega Jos ontvangen hierover. Ik stel voor om het contact via die weg te laten verlopen 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic