angeline82

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mag de partner van de contracthouder het toestel bij de levering aannemen?

 
9 Reacties 9
angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn man zijn telefoon word bezorgd,  mag ik die aannemen , om te tekenen voor ontvangst 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @angeline82 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eigenlijk niet! Als de chauffeur heel strikt is, dan mag die hem alleen aan hem afgeven. Maar vaak komt de chauffeur wel vaker aan de deur en kent je dan wel. Dan hoeft het geen probleem te zijn, zeker niet met PostNL. Als er een speciale koerier langs komt dan kan het nog wel eens problemen opleveren want dan wil die een ID zien en moet je ook nog 0,01 cent pinnen met de bankpas van de rekening waar maandelijks geld af gaat (zeker als het een nieuw contract is). Dus het ligt er maar net aan of je nieuw contract hebt, verlenging, bekende postbode of juist een koerier. 

angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de ID bewijs en pinpas van mijn man , gisteren was die geweest en meneer zegt , u man moet u machtigen,  maar dat kan nergens 

 

angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het komt via dynalogic,  de man zegt machtigings formulier van Vodafone site maar die is er niet eens , heb ook vodafone gebeld en die zeggen dat ik mag tekenen voor mijn man , en die man komt straks weer 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Vroeger hadden ze die online, nu kan ik deze ook niet meer vinden. Volgens mij mag het alleen bij zakelijke klanten nog wel en niet meer bij particulieren klanten. Ja, strikt gezien moet je man het aannemen. Daar kan de chauffeur moeilijk over doen. Maar een formulier, die was er wel maar kan ik ook niet vinden. Jammer dat ze bij de klantenservice dan niet even vertellen waar je die kan vinden. Of staat het bij Dynalogic op de site?

angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het id bewijs en pinpas van mijn man , maar.als je vodafone belt , zeggen ze dat ik mag aannemen , want er is nergens op de site een machtigings formulier 

angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas staat het daar ook niet , bij Vodafone zeggen ze gewoon u mag het aannemen en tekenen bij particulier dan , bij zakelijk moet echt mijn man het doen , maar dit is particulier,  dus word er echt een beetje moe van , want nergens is dat formulier 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Nou, dan zou ik daarop geloven 🤭👍

angeline82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou gisteren werd het geweigerd,  daarom toen gebeld naar vodafone we gaan het vandaag zien 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic