Sev

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Machtigingsformulier in ontvangst nemen telefoon

Beste community,

 

Ik ben op zoek naar de werkende link tot het machtigingsformulier, wat je dient in te vullen om machtiging te krijgen over ontvangst (en betaling met eigen bankpas ipv bankpas abonneehouder) van je mobiele telefoon bij je abonnement.

 

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt!

4 Reacties 4
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Een machtiging is alleen mogelijk bij zakelijk, niet bij particulier. Bovendien, is het de eerste bestelling bij Vodafone (nieuw nummer of nummerbehoud)? Dan is sowieso de bankpas van de contractant nodig om de 1 cent pin verificatie uit te voeren.

 

De betaling van de telefoon mag gewoon met elke bankpas betaald worden.

Sev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Spara, dank voor je snelle reactie!

Ik ga over van KPN naar Vodafone, incl nummerbehoud. Hierbij sluit ik mij aan op het Red Together abonnement van mijn vader.

Echter is hij zelf in het buitenland tot het eind vh jaar en heb ik dus geen toegang tot zijn bankpas. Dit heb ik gemeld bij customerservice en er is mij in eerste instantie beloofd door customerservice dat het eenmalige bedrag automatisch van zijn rekening gehaald kon worden zodat ik alsnog mijn telefoon in ontvangst kon nemen. Dit bleek echter niet het geval en de bezorger ging er vandoor. Vervolgens wederom contact gehad met customerservice en zij hadden het ditmaal over een machtigingsformulier.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sev 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is waar wat je is aangegeven, er bestaat een machtigingsformulier om je toestel door iemand anders in ontvangst te laten nemen. Alleen kan ik dit formulier niet meer vinden (de link die ik heb werkt ook niet meer), dus je zou even moeten wachten op iemand van Vodafone. Of het dan inmiddels is verdwenen/aangepaste regels, dat weet ik dus niet. Maar in het verleden kon het dat iemand anders het aannam, alleen moest je dan wel het bankpasje hebben voor de 0,01 euro betaling. Maar of dit dan ook moest bij een Red Together Extra, dat weet ik niet. 

Dus het antwoord van Spara klopt ook wel, het is alleen even afwachten of de regels zijn aangepast, of niet. Vandaag komt er iemand van Vodafone online om je verder te helpen. 

Sev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi! Zojuist contact opgenomen met de customerservice. Helaas is een machtiging niet mogelijk. Dit topic mag gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic