Laat ik beginnen met aan te geven dat ik mijn geduld begin te verliezen, ik weet het niet meer.
Op 19 januari heb ik de Samsung Galaxy s24+ besteld waarbij ik gebruik wil maken van de inruilpromo. Hiervoor zou ik de factuur die in de doos bijgeleverd wordt moeten indienen waarna ik een code krijg voor mijn oud toestel op te sturen. Deze afhandeling gaat via LikeWize. Ik ben sinds 19 januari bezig met het krijgen van de goedkeuring en mijn aanvraag wordt keer op keer afgewezen. Ik heb meer dan 5 aanvragen gedaan en contact gehad via de mail met LikeWize en het enige wat zij zeggen is dat het document niet volstaat en verwijzen mij terug naar vodafone.
Ik heb al meerdere pakbonnen opgestuurd, mijn contract en mijn eerste maandfactuur en ik blijf afwijzing na afwijzing krijgen. Vodafone klantenservice weet het ook niet, ik wordt doorverbonden doorverbonden, de verbinding wordt verbroken of er wordt simpelweg gezegd dat ze het niet weten.
Wel wisten verschillende medewerkers mij te vertellen dat ze meer van dit soort klachten krijgen van LikeWize maar er komt maar geen oplossing. En over twee weken stopt de actie en dan kan ik natuurlijk geen aanspraak meer maken op die 250 euro.
Om dingen nog erger te maken verwijst vodafone mij naar likewize, ik zou hen maar moeten bellen. En als ik dat google krijg ik een 1800 nummer? haha... not...
Iemand die wel de heilige graal van een oplossing heeft?
Hoe kan een bedrijf als vodafone met zoiets in zee gaan zonder dat er een goede samenwerking is. Onvoorstelbaar.