Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

LikeWize inruilactie / promotie campagne Vodafone

Ik lees veel nieuwe topics over LikeWize en jammer genoeg zijn deze vrijwel allemaal negatief. Wat ik overigens wel kan begrijpen want als je mee wil doen aan een inruilactie, dan wil je ook dat het goed verloopt. Maar begrijp ook dat jij hier niet alleen in bent want er zijn wel meer mensen die deze inruilactie geweldig vinden. Het is en blijft altijd vervelend als het niet gaat zoals je wilt dat het moet gaan en soms lopen dingen langs elkaar heen of vergt het wat langer tijd. 

Het kan wel eens druk zijn met de afhandeling van een inruilactie / promotie campagne. Vervelend genoeg gaat er dan ook wel eens iets fout, en dat is menselijk. Ik lees hier online dat mensen hun zending kwijt zijn of dat er geen promotiecode aangemaakt kan worden (wat door verschillende redenen niet lukt). Begrijpelijk dat je dan denkt dat je van het kastje naar de muur loopt maar hou je hoofd cooll houden. Negen van de tien keer is het, met tussenkomst van iemand van Vodafone, wel op te lossen. Die tiende keer kan het misschien ook aan jezelf liggen, denk bv aan het toezenden naar een verkeerd adres (wat ik ook heb vernomen) of het niet aangetekend te versturen.

image.pngOp de website van Vodafone staat: Wanneer het dan toch per ongelijk is verdwenen dan heb je het tenminste aangetekend verzonden. Zo verzeker je je telefoon tegen beschadiging en diefstal en weet je zeker dat ze 'm veilig ontvangen. Alleen moet je er dan wel iets voor bijbetalen bij het verzendpunt.



Door je oude telefoon te recyclen werk je mee aan een duurzame toekomst. Je oude telefoon geven ze een tweede leven in ontwikkelingslanden of ze gebruiken de materialen in de telefoon opnieuw. Dat is een geruststellende gedachten en mooi om aan mee te werken. Mocht je toch problemen hebben en wil het even niet lukken, zorg dan dat je je hoofd cool weet te houden en laat hier in de topic een bericht achter of open zelf een eigen topic. Medewerkers van Vodafone doen echt alles om je te helpen om een goede oplossing te vinden. Ze zijn niet tegen je, maar willen met je mee denken! Wees daarom tegen deze medewerkers aardig en vriendelijk (oh ja, ook tegen mij aub 😜 ), ze kunnen er niets aan doen dat het soms niet helemaal lekker verloopt (bedankt!). 

Heb je nog vragen over LikeWize, bekijk dan deze pagina. Check de waarde van je toestel op deze pagina en heb je een toestel bij Vodafone gekocht dat in aanmerking komt voor een promotie campagne, kijk dan op deze pagina. En nogmaals, kom je er niet uit, open een eigen topic of plaats hier in deze topic dat je een probleem hebt en dan zal een medewerker van Vodafone je verder helpen. Vul alvast wat persoonlijke informatie in zodat de medewerker van Vodafone direct met je mee kan kijken. De informatie die je invult zijn alleen voor de Vodafone medewerkers te zien. Zet geen privé gegevens in deze topic!

** Nee, ik ben niet werkzaam bij Vodafone - Nee, ik heb zelfs geen abonnement meer bij Vodafone - Nee, ik heb geen aandelen in Vodafone en/of LikeWize. Ik ben gewoon een "oude" klant van Vodafone die graag andere mensen helpt. Aan mijn gegeven informatie kunnen geen rechten worden ontleend **

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic