Michiel81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Light phone 2 compatible op Vodafone netwerk?

Ik ben benieuwd of de light phone 2 werkt op het netwerk van Vodafone in Nederland.

Op de site van lightphone staat namelijk dat dit netwerk niet is aangesloten, maar dat dit niet betekend dat het niet werkt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Mvg,

 

Michiel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Michiel81, welkom hier!

Oeh, dat is een hele goede vraag! Ik moet bekennen dat ik hier zelf niet direct een antwoord paraat op had, dus ik heb je vraag even uitgezet. Inmiddels heb ik daar een terugkoppeling op gekregen die ik graag met je deel. 

Technisch gezien zou het moeten werken als je de internationale versie aanschaft. Alleen op hun website zelf zeggen ze van niet:


 

Wij maken alleen geen gebruik meer van B3 en B8 (4G LTE banden), maar dat zou in de praktijk voor de werking niet uit moeten maken. Ze gaven nog wel het advies om even met het bedrijf zelf te mailen, aangezien zij meer informatie hebben met betrekking tot hun roamingcontracten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Michiel81, welkom hier!

Oeh, dat is een hele goede vraag! Ik moet bekennen dat ik hier zelf niet direct een antwoord paraat op had, dus ik heb je vraag even uitgezet. Inmiddels heb ik daar een terugkoppeling op gekregen die ik graag met je deel. 

Technisch gezien zou het moeten werken als je de internationale versie aanschaft. Alleen op hun website zelf zeggen ze van niet:


 

Wij maken alleen geen gebruik meer van B3 en B8 (4G LTE banden), maar dat zou in de praktijk voor de werking niet uit moeten maken. Ze gaven nog wel het advies om even met het bedrijf zelf te mailen, aangezien zij meer informatie hebben met betrekking tot hun roamingcontracten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic