Ron1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd nano simkaart

Hallo,
 
ik heb sinds vandaag een iphone5. Ik heb een 4 en moet nu dus een nieuwe nano simkaart.
Kan iemand mij zeggen hoelang het duurt als ik deze per telefoon bij de klantenservice bestel?
 
Dank!
 
Ron
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ron1979 schreef:
Hallo,

ik heb sinds vandaag een iphone5. Ik heb een 4 en moet nu dus een nieuwe nano simkaart.
Kan iemand mij zeggen hoelang het duurt als ik deze per telefoon bij de klantenservice bestel?

Dank!

Ron
Hi Ron,

Deze wordt met de post verstuurt dus dat is lastig om te zeggen. Het kan 2 dagen duren, maar ook 4 dagen bijvoorbeeld. Als je de sim snel nodig hebt kun je ook langs een Vodafone winkel gaan. Daar kunnen ze je simkaart namelijk meteen omwisselen en activeren! 😄
jkobossen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goede middag leute,
 
heb gisteren mijn iphone 5c keurig optijd binnen gekregen, alleen mis ik een nano simkaart bij de bestelling! Iemand een idee hoe dat zit? kan ik mijn oude sim modificeren?
 
gr joris
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jkobossen, goed om te horen dat je je nieuwe iPhone hebt ontvangen! Het is natuurlijk niet handig dat hier geen simkaart bij zit. Je kunt in dit geval het beste even met een geldig ID-bewijs langs een Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's je direct voorzien van een nieuwe simkaart.
Marlous26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik heb vandaag ook mijn nieuwe IPhone 5S ontvangen. Maar nu past mijn oude SIM kaart van mijn IPhone 4 niet in dit toestel. Wordt mijn SIM kaart automatisch naar mij toegestuurd? Of moet ik zelf naar de klantenservice bellen? Op zich wel vreemd, omdat in jullie database mijn IPhone 4 staat vermeld...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Marlous, de simkaart komt vanzelf naar je toe. Als je hem graag sneller wilt kun je er ook één ophalen in de Vodafone winkel, daar krijg je hem direct mee (neem wel je ID mee)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic