Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
marchooker het is heel random, ik heb rond 10 uur gekeken en had echt geluk hoor !
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
grappig dat vf mensne aan de telefoon niet kunnen vertellen waar je de status van je bestelling kan zien.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
In de winkel weten ze al helemaal niks, ze zeggen je telefoon is besteld zodra hij binnen is wordt hij gelinkt aan je contract en wordt je gebeld. Daar hebben ze ook totaal geen inzicht wat er komt.
9sep meteen na opening besteld
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik dacht dat ik gelezen had dat de T&T vanaf 21:00 actief was??
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij nog niet
Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Nog steeds geen tt code, vanochtend stond mijn status op "verstuurd". Helaas heeft de medewerker verkeerd email adres ingevuld in het bestelformulier nadat ik 4x heb gezegd dat het hotmail moet zijn en niet gmail. Dus nu kan ik geen mail ontvangen van VF omdat die slimme mdw alsnog verkeerde email adres heeft ingevuld *zucht*.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik wacht nog steeds op mijn pre order IPhone 7 plus 128 GB mat zwart.. is deze al überhaupt aan iemand geleverd? Nog steeds in afwachting .. Vriend van mij krijgt hem morgen via KPN ... ik wil er ook 1 duurt lang..

Kunnen jullie erbij zetten om welke telefoon het gaay als deze verstuurd is.. of staat.. Thanks!
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Zegge als alle iPhones geleverd zijn, gaan we dan groeps facetimen? Incl. de zeikers onder ons 😉
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb als verlening bij mobiel.nl verlengt voor de i7+ 128GB JB.
Ook gekozen om 12€ per maand te betalen voor het toestel en heb €450 moeten betalen voor het toestel.
MLS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wat ik wel apart vind is dat op mijn factuur als factuurdatum/ leveringsdatum 17 september staat.
Dus ergens hebben ze die dag al besloten dat die iPhone met dat imei nummer naar mij toe gaat ofzo..
Nouja anyway T&T code werkt hier ook nog steeds niet .....

Duimen duimen ????????????????????????
Bwriddie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat een goed nieuws voor een aantal van jullie!! Mijn verlenging 7+ jet black 128 gb staat helaas nog steeds op verwerken.

Iemand al ervaring met mooie hoesjes? Ik heb er eentje besteld bij coolblue maar deze is nog niet geleverd. En ook daar hebben ze geen idee wanneer deze binnenkomen.. Ironisch he!!! Gaat om een spigen crystal hybrid.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,
zoals gemeld, nu een t&t nummer ontvangen en de rekening. Ben zeer benieuwd. iPhone 7 plus 256 GB Jet Black. YES????????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Good evening ,

Klopt ben ook in de avonden actief! Waar heb je het liefst duidelijkheid over? Ik zie namelijk elke minuut een nieuw berichtje het topic instromen (wordt soms wel even lastig dit bij te houden).

Willen weten vanaf welke datum je iPhone 7 (Plus) wordt bezorgd? Check https://www.vodafone.nl/levertijd/ dit geldt voor de bestellingen voor 20 september en na 20 september.

Zouden we daarnaast het topic wel even houden waarvoor deze bedoeld is en geen ''weer'' woorden tegen elkaar gebruiken? We houden het forum zo vriendelijk mogelijk. Bedankt!
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
lever problemen iphone jet black tot november. Toch worden deze wel verstuurd en iedereen met een zwart 7 plus heeft nog niks gehoord?.... toch?!?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Volgens mij hebben ze de levering problemen omgedraaid. De mat zwarte heeft leverproblemen en de Jet Black niet ????
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Die T&T is nu het volgende probleempje. Moet ik morgen nu thuis blijven of niet ????
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Homans dat heb ik ook. Gister stond het op verzonden. Vanmorgen de t&t code gekregen en nog niks in de app.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
SamsungExpert ik had eigenlijk een tweetal vragen

1) in de aangepaste tabel staat nu "verwacht voor 7-10". Wordt hiermee bedoeld dat jullie verwachten dat we het toestel vóór 7-10 in huis hebben of dat jullie verwachten dat jullie de levering krijgen op die datum. Als in de zin "de volgende levering wordt verwacht voor 7-10"?

2) hoe kan het dat de Jet Black plus toestellen, die waarvan gezegd werd dat levertijden tot in november liepen, ineens leverbaar zijn en de matzwarte plusmodellen (black zoals Apple het noemt) nog niet/bijna niet te krijgen zijn?

Ik hoor het graag 🙂
MLS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik keek net en hij komt toch echt morgen ????

Hij stond op warehouse woerden en wordt geleverd tussen 11 en 13uur

Ik verwacht wel dat die van jullie dan ook zo wel te zien zijn!
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Hallo allen,
ik volg het hier nu ook al een tijdje.
Heb zelf telefonisch 09-09-2016 om 15:00 besteld en de bevestiging pas maandag om 9:00 gekregen.
Status nog wordt verwerkt.
Wel de sms gehad van sorry enz.
Gaat om de Iphone7 black 32gb.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic