davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Ik ben nieuw hier maar heb al enige tijd meegelezen in het forum. Ik weet dus dat de uitleverdatum voor mijn iphonbe x 256 SG momenteel op week 51 staat. Heb in ieder geval nog geen SMS gekregen en ook de status staat nog op ontvangen. Wel heb ik begrepen dat er hier al mensen zijn die wel voor uitleveren week 51 een SMS bericht hebben ontvangen. Wanneer (hoeveel dagen van te voren) worden de SMS'jes verstuurd Serkan
Het betreft hier een zakelijke contractverlenging besteld op 30 november.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goedemiddag, welkom op het Vodafone Forum. Voor deze vraag kun je het topic op https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X... gebruiken. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Martijn2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,

Onlangs hebben we ons Vodafone abonnement verlengd, samen met een zakelijk Ziggo abonnement.
Inmiddels is Ziggo al lang klaar met het installeren van nieuwe hardware maar Vodafone heeft het bestelde toestel, waarvan men zelf zegt het op voorraad te hebben, nog altijd niet geleverd.

Vodafone verwijst naar PostNL en PostNL verwijst terug naar Vodafone.
We hebben het gevoel opgelicht te zijn aangezien we al wel betalen maar er niet geleverd wordt.
Geen enkele helpdesk neemt ons serieus dus is m'n laatste stap voor het opzeggen van alle abonnementen en maar naar KPN te gaan dit forum.
Graag actie in deze!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals in mijn vorige reactie aangekondigd: topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic