Op donderdag 31 Oktober mijn contract verlengt bij Vodafone met een nieuw toestel. Keurig netjes een paar uur later mail met een contract,en een mail dat de bestelling klaar is voor verzending en binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt.
Zaterdagochtend status bestelling "klaar voor verzending". Misschien toch even bellen voor de zekerheid of dit goed gaat. Beste mevrouw aan de lijn. Is nog niet verzonden want PostNL bezorgt niet op Zaterdag,dus wacht Maandag even af want dan moet u bestelling in het proces zitten.
Dinsdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Nog maar weer een telefoontje naar Vodafone. Is iets niet goed gegaan zal u bestelling nog een keer doorzetten en dan moet u binnen 48 uur een mail ontvangen met een track en trace code.
Donderdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Telefoontje nummer 3 naar Vodafone. Ja sorry meneer alle orders van 31 Oktober zijn niet verwerkt en moeten nu handmatig worden verwerkt,vragen u om nog een paar dagen geduld te hebben.
Krijg het idee van iets met een kastje en een muur. En een communicatie van niks ben een kleine 20 jaar klant maar het zou zomaar kunnen dat ik de 21 jaar niet haal. Wacht dit weekend nog af en anders annuleer ik mijn bestelling en ga ik maar is kijken of een andere provider het wel voor elkaar krijgt om een bestelling te verwerken.