MrSNB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Levering Iphone 15 pro max

Zeer ontevreden met Vodafone. Vrijdag 15 september om 14u klaar zitten om te pre-orderen, gaat er bij Vodafone iets mis zodat mijn bestelling pas in de avond binnen komt. Ik zou uiterlijk 27 september een bericht krijgen over levering, die kwam maar niet en ook geen bericht van ‘sorry we kunnen niet leveren’. Weer gebeld, en weer wordt gezegd ‘wacht tot einde van de week’. Meerdere keren gebeld en steeds krijg ik een ander antwoord. Vorige week donderdag zei iemand van de klantenservice nog dat ik het toestel zou krijgen zaterdag of maandag (vandaag) maar geen bericht over levering. Weer gebeld, en weer wordt er gezegd ‘wacht tot einde van de week’. Eerst staat er op de site van Vodafone als je besteld had op 15 september het 2-3 weken levertijd zou zijn, daarna 3-4 weken en nu wordt het 4-6 weken. Als ze vantevoren aangeven wanneer ik het toestel krijg vind ik het geen probleem om te wachten, nu word je steeds teleurgesteld omdat ze wel roepen ‘einde van de week’ en neemt de irritatie maar toe. Is er hier iemand die me wel een leverdatum kan aangeven?

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @MrSNB, goedemiddag!

Ik snap dat het voelt alsof je keer op keer teleurgesteld wordt. Je kijkt er toch gewoon naar uit om je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. Laat ik maar direct met de deur in huis vallen dat ik je geen concreet antwoord kan geven op wat nu de leverdatum exact zal zijn. Ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium en volgens onze levertijden pagina zou de levering binnen 3 tot 4 weken moeten plaatsvinden. Verder zal je elke 2 weken vanuit ons een SMS ontvangen met een update over de levering. Veranderd er in de tussentijd iets in de status van de levering? Ook dan krijg je een SMS om je te informeren.

Rajenth

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia,

Ik heb hem 19 september besteld er staat vandaag 3 tot 4 weken levertijd maar ik heb verder geen sms of info gehad. Of bedoelen ze vanaf vandaag nog 3 tot 4 weken levertijd? Vind het wel allemaal te lang duren en communicatie mag echt beter!  Ik ben nu wel toe aan een concrete leverdatum.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Die levertijd kan wel beetje kloppen want als je hem nu bij Apple koopt dan krijg je hem tussen 1 en 8 november. Dan is het niet gek dat het bij Vodafone ook nog 3 tot 4 weken duurt voor ze hem kunnen uitleveren. Wanneer je een sms krijgt, dat heeft Cecilia geschreven: Verder zal je elke 2 weken vanuit ons een SMS ontvangen met een update over de levering. Veranderd er in de tussentijd iets in de status van de levering? Ook dan krijg je een SMS om je te informeren.

Je zou dan al wel een SMS moeten hebben ontvangen, vervelend dat dit niet zo is. Maar dat het lang duurt, dat klopt. Een concrete datum kan Cecilia, en/of Vodafone, je niet geven. Ze zijn ook 
afhankelijk van Apple levering. Het is elk jaar weer een ramp met nieuwe toestellen bestellen en dat komt gewoon omdat ze niet voldoende voorraad ontvangen. Maar dat de communicatie beter kan, daar ben ik het zeker met je eens!

MrSNB
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Cecilia ,


Wat ik vooral heel vervelend vindt is dat afgelopen donderdag er nog door iemand van Vodafone wordt gezegd dat ik de telefoon binnen 3 dagen kan verwachten op basis van de bestelde tijd op de 15e van september, en nu kan dat blijkbaar helemaal niet gecontroleerd worden.

 

4 weken eindigt deze vrijdag, ben benieuwd of ik dan überhaupt iets heb gehoord van Vodafone. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Wat goed dat je deze melding maakt @MrSNB 
Ik begrijp ook niet waarom mensen van de klantenservice zomaar dingen melden, die helemaal niet kunnen. Lees het hier wel vaker en ik ben blij dat jij deze melding nu maakt en ik hoop dat Cecilia deze melding door geeft aan de juiste afdeling. De afgelopen weken zijn er wel meer dingen geroepen door de klantenservice die ze niet waar kunnen maken en dat is zeer frustrerend. 

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Precies ook bij mij verteld door de klantenservice, binnen het eind van deze week zal de iPhone geleverd zijn. Pro Max (256 GB) black titanium (besteld 15 sept 20:15). Om het verhaal nog mooier te maken, als hij niet geleverd word deze week ben ik op vakantie wanneer hij mogelijk wel geleverd gaat worden. Klantenservice geeft dan aan dat de telefoon retour gaat en de order word geannuleerd? @Cecilia . Begint dan het hele spelletje weer opnieuw?

nkhan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia I pre-ordered my phone on 20th Sep (iPhone 15 pro max Black titanium) the delivery time on your website says 3-4 weeks which has passes, every time I call the order status line or go to Vodafone store they just say it's a back order so we cannot say when it will be delivered. I am traveling out of the country tomorrow for a 3 month sabbatical and I really needed to know how can I get my phone before that but apparently there is no mechanism by which I can speak to anyone who can give any indication on this. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @nkhan, welcome here. 

I can imagine that you want to get your new phone as soon as possible because you are traveling out of the country. Your order is a back-order, which means that the order is waiting of delivering of your new phone. The delivery time shown is calculated from the date of the last update of this page. In this case the delivery will take place in 3-4 weeks started from 17 October. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic