Hlkimmy84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Levering IPhone 15 Pro Max

Goedemiddag,

 

Ik heb vorige week vrijdag bericht gehad dat deze week mijn iPhone Pro Max White geleverd zou worden.

Nu kan ik nergens vinden of hij verzonden is. Mail werkt ook niet met link en wil wel graag weten of hij nog komt deze week. Ga volgende week met vakantie.

Hoor t graag! 

5 Reacties 5
cautu500

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Can you let me know if you have any updates? I am in the same situation, SMS said delivery by end of week 44 and nothing yet, no T&T or updated SMS... 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hlkimmy84, welkom hier!

Deze week is het niet meer geworden! Als ik je bestelling erbij pak, dan zie ik dat het gaat om een bestelling van 22 september i.c.m de iPhone Pro Max 256GB White Titanium. Het betreft hier nog steeds een 'back order', wat betekent dat de order wacht op levering van het toestel. Op basis van onze levertijden pagina verwachten we het toestel binnen 4 tot 6 weken te leveren. Het is dan ook vreemd dat je deze SMS hebt ontvangen. Het toestel zal in ieder geval dus niet tijdens jouw vakantie worden geleverd. Zodra de bestelling doorloopt (naar verwachting binnen 4 tot 6 weken) dan ontvang je een Track en Trace waarmee je de levering kan volgen. We zullen helaas dus nog even moeten wachten totdat het toestel wordt geleverd.

Mijn excuses voor de verwarring die is ontstaan door dit SMS bericht. Ik wil je een fijne vakantie wensen.

Hlkimmy84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké dankjewel voor je bericht.

Dat is nog erg lang dus..

Ik heb wel meerdere sms’en van jullie ontvangen over levertijden. Eerst week 44 toen week 45 en toen weer week 44. Dus wel belangrijk om hier intern even naar te kijken. Ook omdat ik blijkbaar niet de enige ben die deze sms’en heeft ontvangen ☺️

Heb de sms’en even toegevoegd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor het toevoegen van de SMS-berichten @Hlkimmy84. Ik heb dit intern doorgezet, aangezien ik op de Community al 2 meldingen hierover zag en ik mij kan voorstellen dat meer klanten dit bericht hebben ontvangen. Het is dan toch een teleurstelling als de levering dan uiteindelijk op een later moment plaatsvindt 

Hlkimmy84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super fijn! 
Dankjewel.

Fijne zondag ☺️

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic