daniellegazendm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting Vodafone/Ziggo niet zichtbaar op factuur

Goedemiddag,

 

Ik heb een vraag over mijn factuur. Toen die binnen kwam zag ik dat hij veel hoger was als normaal.

Toen kwam ik tot de realisatie dat ik mijn adres niet had aangepast en hierdoor niet meer de korting had van de samenwerking met Ziggo. 

Wij hebben echter op ons nieuwe adres ook Ziggo,

Wij zijn verhuisd van de ** in Arnhem naar de ** in Ellecom en ook hier hebben wij een Ziggo abonnement. 

 

Zou dit met terugwerkende kracht aangepast kunnen worden? Ook voor de komende facturen.

 

Alvast bedankt.

**Adresgegevens verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @daniellegazendm, welkom hier!

Allereerst nog gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! De korting omdat je Vodafone en Ziggo combineert wordt automatisch toegepast op basis van adresgegevens. In geval van een verhuizing zullen de diensten van Ziggo mee gaan verhuizen of wordt er een nieuwe aansluiting aangevraagd. Hierdoor wordt ook gelijk het adres bij Ziggo aangepast. Bij Vodafone is dit anders, aangezien een mobiel abonnement niet afhankelijk is van een 'vaste aansluiting' zoals bij Ziggo het geval is. Het adres kan je zelf wijzigen via My Vodafone of via de klantenservice. 

Inmiddels zie ik dat het adres is aangepast via My Vodafone. De Gratis Extra's (en korting) zullen zo spoedig mogelijk weer geactiveerd worden. Je krijgt hier automatisch een bericht van. Helaas is het niet mogelijk om deze korting met terugwerkende kracht toe te passen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @daniellegazendm, welkom hier!

Allereerst nog gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! De korting omdat je Vodafone en Ziggo combineert wordt automatisch toegepast op basis van adresgegevens. In geval van een verhuizing zullen de diensten van Ziggo mee gaan verhuizen of wordt er een nieuwe aansluiting aangevraagd. Hierdoor wordt ook gelijk het adres bij Ziggo aangepast. Bij Vodafone is dit anders, aangezien een mobiel abonnement niet afhankelijk is van een 'vaste aansluiting' zoals bij Ziggo het geval is. Het adres kan je zelf wijzigen via My Vodafone of via de klantenservice. 

Inmiddels zie ik dat het adres is aangepast via My Vodafone. De Gratis Extra's (en korting) zullen zo spoedig mogelijk weer geactiveerd worden. Je krijgt hier automatisch een bericht van. Helaas is het niet mogelijk om deze korting met terugwerkende kracht toe te passen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic