BJS23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantnummer koppelen aan bestaand account

Hallo Vodafone,

Ik zou graag mijn nieuwe klantnummer koppelen aan een bestaand zakelijk Vodafone account. Dit blijkt niet mogelijk te zijn. Er moet een volledig nieuw zakelijk account aangemaakt worden.

Echter, bij het aanmaken van dit nieuwe account met behulp van het bestaande zakelijke emailadres loop ik vast. Het 'systeem' herkent dit bestaande zakelijke emailadres dat gekoppeld is aan het oude klantnummer. Een nieuw account en daarbij gebruik maken van dit bestaande emailadres is niet mogelijk. 

De medewerker van de helpdesk geeft aan dat er bij het aanmaken van een nieuw account een emailadres gebruikt moet worden dat nog niet bekend is bij Vodafone. Aangezien ik hiervoor een privé emailadres voor zou moeten gebruiken, beschouw ik dit als een privacy-issue. Het zou niet zo moeten zijn dat er voor het aanmaken van een zakelijk account een privé emailadres gebruikt moet worden omdat 'het systeem' niet meewerkt. 

Vodafone, welke andere oplossing stellen jullie voor?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @BJS23, welkom hier. 

Wat onhandig dat je nu jouw zakelijke facturen niet kan inzien. Uit je bericht begrijp ik dat je je wilt registreren met een specifiek e-mailadres, maar dat deze momenteel nog gekoppeld is aan een oud (inactief) klantnummer. Het systeem herkent dat er dan al een account is met dit e-mailadres, waardoor de registratie logischerwijs niet lukt. 

Zoals @Energieboy al aangeeft ondersteunen we op de Community vooral bij particuliere aansluitingen. Dit omdat wij als moderators helaas niet alle rechten en inzage hebben voor zakelijke aansluitingen. Mijn eerste ingeving bij het lezen van jouw bericht is dat we het My Vodafone account van het oude (inactieve) klantnummer verwijderen. Het e-mailadres komt dan namelijk weer 'vrij' om een nieuw account te registeren. 

Ik weet niet in hoeverre ik de rechten heb om je hierbij te helpen, maar ik neem graag even een kijkje achter de schermen om te zien wat ik hierin kan betekenen. Wil je mij in een privébericht wat aanvullende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adresgegevens: 
Mobiel nummer:
Het e-mailadres welke de foutmelding genereert: 

Indien je nog informatie hebt over het oude (inactieve) account, stuur dat gerust mee. Hoe meer informatie, hoe beter. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

Nadat ik je privébericht heb ontvangen kom ik hier dan zo snel mogelijk op terug. Houd er rekening mee dat de Community geen chat is waarbij je direct een anwoord terug krijgt. We proberen altijd binnen 1 tot 3 werkdagen te reageren indien actie vanuit een moderator is vereist 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @BJS23 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat Vodafone je oude mail adres gewoon moet verwijderen zodat jij weer een account kan aanmaken. Maar dit gaat om een zakelijk account en hier op de community hebben we het hoofdzakelijk over particulieren. Heb even geduld op een medewerker van Vodafone, @Cecilia. Misschien dat ze je verder kan helpen. 

BJS23
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, goedemorgen,

Ik ga ervan uit dat dit technisch opgelost kan/moet worden. Ik wacht een reactie van @Cecilia af.

Bedankt tot zover.

BJS23
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia wanneer mag ik van je horen? Ik heb toegang nodig tot mijn zakelijke facturen gekoppeld aan mijn nieuwe klantnummer. Die kan ik nu niet inzien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @BJS23, welkom hier. 

Wat onhandig dat je nu jouw zakelijke facturen niet kan inzien. Uit je bericht begrijp ik dat je je wilt registreren met een specifiek e-mailadres, maar dat deze momenteel nog gekoppeld is aan een oud (inactief) klantnummer. Het systeem herkent dat er dan al een account is met dit e-mailadres, waardoor de registratie logischerwijs niet lukt. 

Zoals @Energieboy al aangeeft ondersteunen we op de Community vooral bij particuliere aansluitingen. Dit omdat wij als moderators helaas niet alle rechten en inzage hebben voor zakelijke aansluitingen. Mijn eerste ingeving bij het lezen van jouw bericht is dat we het My Vodafone account van het oude (inactieve) klantnummer verwijderen. Het e-mailadres komt dan namelijk weer 'vrij' om een nieuw account te registeren. 

Ik weet niet in hoeverre ik de rechten heb om je hierbij te helpen, maar ik neem graag even een kijkje achter de schermen om te zien wat ik hierin kan betekenen. Wil je mij in een privébericht wat aanvullende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adresgegevens: 
Mobiel nummer:
Het e-mailadres welke de foutmelding genereert: 

Indien je nog informatie hebt over het oude (inactieve) account, stuur dat gerust mee. Hoe meer informatie, hoe beter. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

Nadat ik je privébericht heb ontvangen kom ik hier dan zo snel mogelijk op terug. Houd er rekening mee dat de Community geen chat is waarbij je direct een anwoord terug krijgt. We proberen altijd binnen 1 tot 3 werkdagen te reageren indien actie vanuit een moderator is vereist 🙂 

BJS23
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top! Dankjewel Cecilia voor de geboden oplossing. Ik ga je een privé email sturen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic