Graag wil ik een serieuze klacht bij jullie uiten. Op 7 oktober, een maand geleden heb ik getracht online mijn abonnement te verlengen met een Friends en Family code. Nadat ik hier geen bevestiging van heb gekregen heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice via de chat. Hier kon niemand mij helpen, terwijl ik toch 4 maal verspreid over 4 dagen minimaal een half uur per sessie heb gechat. Op 12 oktober heb ik voor het eerste telefonisch contact opgenomen. Er is toen een case aangemaakt omdat er inderdaad niet verlengd kon worden. Er bleek een fout in mijn account te zitten waardoor alles vastzat. De bestelling die ik had geplaatst was niet zichtbaar en ook kon er niet opnieuw verlengd worden. In dit gesprek werd mij op het hart gedrukt dat ik uiterlijk maandag 14 oktober zou worden teruggebeld met een oplossing. Die maandag heb ik nog niks gehoord, dus werd ik gedwongen om zelf weer contact op te nemen. Dit is natuurlijk erg vervelend, aangezien deze belofte was gemaakt. Ook was ik inmiddels al erg veel tijd kwijt aan dit probleem, terwijl ik iets bij jullie wil kopen. Vanaf dit moment heb ik (zie overzicht) ontzettend vaak contact met jullie moeten zoeken. Meermaals zijn mij valse beloftes gedaan omtrent terugkoppeling, feedback, oplossingen en dergelijke. Ook zijn een aantal klantenservicemedewerkers bijzonder onbeleefd tegen mij geweest. Wat mij bovenal stoorde is dat een hoop medewerkers snel van mij af leken te willen en me zo snel mogelijk doorverbonden met een andere afdeling. 9 van de 10 keer werd ik na dit doorverbinden gewoon weer teruggezet in het hoofdmenu. De enige afdeling die dit zou kunnen oplossen is niet telefonisch en per email bereikbaar. Dit met als gevolg dat ik na bijna 5 uur bellen en ruim 2 uur chatten nog steeds geen steek verder ben. Ook heb ik via jullie website op 18 oktober een officiële klacht ingediend, maar ook hier is de respons 0 op. Dit terwijl er een reactietermijn van 5 werkdagen aangegeven staat. Deze zijn ruimschoots verstreken.
Ik ben op dit moment 8 maanden zwanger en de voornaamste reden dat ik wil verlengen is dat mijn huidige toestel niet meer goed werkt. De batterij gaat erg snel leeg en het toestel valt regelmatig uit. Niet een erg veilig gevoel als je op het punt staat om te bevallen, zo kunt u zich misschien voorstellen. Ik vind het echt bijzonder kwalijk dat deze zaak al een maand loopt en er nog niemand een passende oplossing heeft geboden. Ik heb zelf van 2012 tot 2016 bij Belcompany/Vodafone gewerkt en begrijp goed dat het ‘nieuwe’ systeem Ubuy het af en toe niet makkelijk maakt. Toch kan ik me niet voorstellen dat er niemand binnen deze enorme organisatie is die dit kan oplossen. Ik was altijd erg tevreden over Vodafone en had na 4 jaar dienstverband een rood hart. Door deze case ben ik werkelijk diep teleurgesteld in jullie. De totaal incapabele houding van de klantenservice medewerkers in combinatie met het niet in staat zijn om een fatsoenlijke oplossing te bieden stellen me zwaar teleur. Bij deze wil ik graag mijn ongenoegen uiten en jullie een laatste kans bieden om een oplossing te bieden. Ik ga uit van een financiële compensatie en een directe oplossing voor het verlengen/ontvangen van een toestel. Mocht dit aan het einde van de week niet opgelost zijn stap ik per direct over naar een andere provider, zowel van jullie Vodafone als Ziggo diensten. Ik vind de manier waarop jullie me behandelen ronduit schandalig, zeker gezien ik meerdere malen de situatie waarin ik me bevind heb uitgelegd.
Onderstaand een overzicht van de uren waarin ik met jullie contact heb moeten zoeken.
- 12 oktober 35 minuten
- 14 oktober 33 minuten
- 15 oktober 18 minuten
- 16 oktober 25 minuten
- 18 oktober 33 minuten
- 18 oktober 14 minuten
- 18 oktober 16 minuten
- 23 oktober 10 minuten
- 25 oktober 28 minuten
- 28 oktober 20 minuten
- 29 oktober 30 minuten
- 4 november 25 minuten