Joyceee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over afwikkeling case m.b.t. actie Samsung Galaxy Z Flip5

Waarom lossen jullie gewoon niet een case op. Loop al 2 maanden als een hondje achter jullie aan jullie maken een case aan vervolgens sluiten jullie hem zonder oplossing! Jullie zijn zogenaamd heel goed voor jullie klanten maar een case die al 2 maanden loopt jullie mogen jullie schamen en dat voor een telefoon binnen een miljarden bedrijf. Mensen wat lekker maken met acties en vervolgens gewoon zeggen dat hij er niet meer is. Terwijl het nog steeda op de site staat! 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Joyceee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eest is jullie hier niet de meest beste woord dat je kan gebruiken. Vodafone Community is een klanten helpen klanten community, vaak krijg je dan ook hulp van andere klanten. Er zijn wel moderatoren aanwezig maar deze zijn niet voortdurend met jou probleem bezig en weten soms ook helemaal niet waar je het over hebt. 

Ze kunnen altijd even met je mee kijken wat er aan de hand is, en dat doen ze dan ook graag. Om wat voor klacht gaat het? Over welke actie heb je het en waar staat dit dan op de website? Als je iets duidelijker wil zijn van wat er nu aan de hand is dan kan iemand van Vodafone hier sneller reageren en kijken wat er nu is. En misschien kunnen wij elkaar, als klanten, ook helpen met een antwoord. Als je privé gegevens wilt doorgeven, dat kan, maar doe dat dan niet hier in de open Community.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Joyceee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aller eerst heb ik niet de best woorden voor over als al een case 2 maanden loopt! Ben laaiend vodafone zelf is op de hoogte van alle gegevens incl actie en word niets ondernomen. Dus zo raar is het niet dat ik niet de best woorden over heb. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Begrijpelijk maar ik wilde alleen duidelijk maken dat de mensen, die hier op de community zitten, wel altijd heel erg hun best doen om mensen te helpen. Maar dat gezegd hebbende, wat is nu je klacht, wat is er aan de hand?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Joyceee, welkom hier!

Logisch dat je niet te spreken bent over de situatie en er flink wat frustratie hierdoor is ontstaan. Ik zag je bericht vanochtend en heb één en ander uitgezocht en intern voor je doorgezet om te kijken wat hierin mogelijk is. Zoals je zelf aangeeft is het toestel nu weer op voorraad en kan deze online besteld worden i.c.m. een verlenging. Via deze weg hebben we contact gezocht met klachten, maar de betreffende cashback actie kan niet achteraf worden toegevoegd. Dit is ook eind augustus uit de case naar voren gekomen. 

Helaas kan de cashback actie dus niet met terugwerkende kracht worden toegevoegd. De afdeling klachten gaf ook aan dat zij verder hierin niets kunnen betekenen. Net als jou baal ik hier ook ontzettend van, want ik breng je liever ander nieuws. Ik wil je daarom wel het volgende aanbieden. Mocht je jouw abonnement willen verlengen met dit toestel, dan kan ik je een tegemoetkoming van € 100,- aanbieden. Laat maar weten of je hier gebruik van zou willen maken, dan gaan we dat in orde maken voor je.

Joyceee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry maar maar dit komt nog niet eens in de buurt met de actie die die dag liep. Jullie mogen jullie werkelijk te schamen. 

 

En dan heb ik later ook nog eens tussen neus en lippen door moeten horen dat de mensen in maastricht nog niet eens de kans hebben gekregen om er aan mee te doen omdat 1 winkel de voorraad heeft verkocht.

 

Voor een miljarden bedrijf mag vodafone zich echt te zeerste schamen. 

 

Jullie hadden het 5 augustus op kunnen lossen door mij de korting toch nog te geven en dat hebben jullie ook niet gedaan. Ga me informeren bij een andere provider.  Want hoe jullie met jullie klanten omgaan is gewoon onbeschoft en vooral omdat ik zelf achter mijn case aan moet lopen. En niets mee gedaan word 

Screenshot_20230929_114630_Spydeals.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic