Iliass2024

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht en geen oplossing na 7 weken

Beste Vodafone,

Sinds dag 1 dat ik klant ben, bel ik de klantenservice op vanwege slecht bereik op meerdere plekken. Ik moest in de eerste twee weken van alles proberen maar zonder resultaat. Daarna is de eerste case opgemaakt en ging helemaal verkeerd qua inhoud daarna is deze afgesloten zonder contact met mij op te nemen. Daarna is de 2de case opgemaakt en kreeg ik weer een standaard mail met standaard tekst zonder weer contact op te nemen met mij om alles door te nemen. Er werd aangegeven dat deze vraag niet meer behandeld wordt als er weer een case volgt. 

 

Wij hebben alles geprobeerd en de conclusie is dat Vodafone een zeer slechte bereik heeft op plekken waar ik mij in begeef dagelijks. Ik heb het beste toestel op de markt, iPhone 15 dus daar ligt het ook niet aan. Gezien wij alles geprobeerd hebben en daarnaast heb ik speedtesten bewijzen verzameld  maar toch komt er geen actie. Klachten indienen is ZEER ingewikkeld bij Vodafone en diep teleurgesteld hierin. 

 

Eindconclusie: ik bel om de paar dagen sinds ik klant ben en alles geprobeerd. Helaas kunnen jullie mij geen redelijke dekking geven. Ik wil het contract per direct stoppen en overgaan tot een ander provider. Ik heb mijn internet dagelijks nodig voor werk en loop hierdoor ook veel omzet mis. Daag mij niet uit om jullie juridisch hiervoor aansprakelijk te maken. Ik heb alles opgevolgd en het werkt niet. Hou mij aub niet aan het lijntje!! 

 

Graag met spoed contact opnemen met mij zodat ik verder kan. 

 

Alvast dank. 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Iliass2024, welkom hier. 

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de dekking/bereik. Zoals je zelf al aangeeft is dit bij de network crew onderzocht als klacht en hebben zij beide keren op de doorgegeven locaties geen problemen kunnen ontdekken in de dekking/masten. De network crew is de enige afdeling die in geval van problemen de mogelijkheid heeft om deze locaties onder de loep te nemen en zij hebben dus geen problemen in het netwerk kunnen vinden. Verder zie ik dat er vanuit de klantenservice gisteren nog een nieuwe simkaart is aangevraagd om deze uit te sluiten als mogelijke boosdoener. 

Via deze weg heb ik dus geen andere mogelijkheden aangezien de network crew geen problemen heeft geconstateerd op de doorgegeven locaties in beide cases. Ik moet je dan helaas ook teleurstellen aangezien ik om die reden het contract niet voor je kan ontbinden. Je zou dit eventueel nog via de geschillencommissie kunnen beleggen. 

Iliass2024
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een klacht ingediend vandaag want dit schiet ook niet op. Ik maak juist duidelijk dat uw collega's hun werk niet goed doen want ik bewijzen van slecht netwerk. Dit is ook bevestigd door techneuten uit mijn omgeving. De klacht loopt en als dit niet werkt, schakel ik mijn rechtsbijstand in want ik heb alles geprobeerd om het onderling op te lossen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic