Inmiddels ben ik sinds juli bezig om twee nummers over te brengen van Lebara naar Vodafone en tot op heden en minimaal 8 orders verder zonder enig resultaat. Het is tenenkrommend hoe lang dit duurt en hoeveel moeite het kost voor zoiets ogenschijnlijks makkelijks. Voorlopig sta ik nog steeds met lege handen.
Ik heb op 12-9-2022 een klacht ingediend onder kenmerk 220912-000196 waarop ik nog nooit een reactie heb gehad.
Er is bij een case aangemaakt op 14-9-2022 bij Vodafone onder nummer 11342904 waar ik nooit meer wat van heb gehoord.
Contact gehad via telefoon en chat maar nimmer tot uiteindelijk positief resultaat.
Talloze orders aangemaakt met deelbetaling, volledige betaling, andere telefoons, nieuw klantnummer, laatste dag van de maand i.v.m. opzegtermijn…enz
Er is op geen enkele manier iets van een toenadering of comunicatie vanuit Vodafone geweest. Op een keer na heeft iedere keer de klant oftewel ik contact op moeten nemen om te vragen wat de status is.
Vodafone heeft geen enkele keer iets van toenadering gezocht, laat staan een tegemoetkoming of iets van een geste dat Vodafone dit echt wel iets anders had kunnen aanpakken.
Gewenste Oplossing:
In ieder geval nummerbehoud, de abonnementen en telefoons leveren en daarnaast persoonlijke communicatie waarbij er serieus gekeken kan worden hoe dit netjes op te lossen met een tegemoetkoming of iets wat past bij de situatie.