Floortjeh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht abonnement

Ik heb op 18/12 mijn sim only abonnement gewijzigd naar een red abonnement icl toestel.
Nu is dit abonnement op 20/12 ingegaan, maar krijg het toestel pas over 10-15 werkdagen geleverd.
Je gaat toch pas betalen zodra je het toestel in handen hebt. Vind dit raar en snap dit beleid niet zo goed van de vodafone. Waarom voor iets betalen als je er geen gebruik van kan maken. Ik betaal nu 12 euro meer per maand, maar dan wil ook de dienst ervoor terug ontvangen 😞
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Floortjeh

Je abonnement gaat wel meteen in net als je korting. Zodra je je toestel hebt kun je er dan ook direct gebruik van maken.
Floortjeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dan klopt het nog steeds niet. Ik betaalde voor mijn sim only 35,- en voor het nieuwe abonnement 47,- Daar zit dan ook de 10,- die je extra moet betalen voor het toestel en die ontvang ik pas later.
Dus ik betaal 2 weken extra voor een toestel dat ik niet heb.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Klantenservice had je erop moeten wijzen dat de leveringen van toestellen wat langer op zich laten wachten. Je had dan n.l. misschien de mogelijkheid gehad om je abonnement later in te laten gaan wanneer je toestel zou arriveren.

Het is inderdaad onzin om te betalen voor het toestel, als deze later pas arriveert. Je zou dit misschien nog even via 1201 kenbaar kunnen maken dat je hier vanaf ziet en het abonnement alsnog later in wilt laten gaan wanneer ook het nieuwe toestel gearriveerd is.

Vreemde wijze van contractverlenging overigens.
Floortjeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn post is op een of andere manier verwijderd...
Ik heb contact gehad met 1201 en daar gaf de medewerkster aan dat dit het beleid is van Vodafone en ik kon hierover een klacht indien.
Dit heb ik ook gedaan en wacht het even af.
Bedankt voor je reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic