kimhoesenie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Mobiel nummer toevoegen aan Red Together lukt niet

Ik heb op 25 november 2022 het contract gekoppeld aan mijn nummer 06**  verlengd. Vodafone heeft per abuis dat contract gekoppeld aan het klantnummer van mijn zoon. Ik ben daarachter gekomen doordat ik heb nummer niet kon toevoegen aan mijn Red Together en op het toestel geen internet gebruikt kon worden. Op aangeven van Vodafone heb ik toen gevraagd om contractoverdracht. Dat verzoek is afgewezen. Ik heb de contractverlenging getekend en zie het nummer ook in mijn Vodafone app en ik betaald ook voor het contract. Contractovername door mij zou dan eigenlijk niet nodig moeten zijn. Ik heb meerdere keren gebeld met Vodafone om dit op te lossen. Er is ook een case voor aangemaakt. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot na 19 januari 2023 (officiële ingangsdatum nieuwe contract). Het probleem zou dan opgelost zijn. Het is nu 23 januari 2023 en het probleem (geen internet en niet kunnen toevoegen aan mijn Red Together) is nog steeds niet opgelost. Ik belde daarom vandaag weer met Vodafone maar de medewerkster (mw. Sevi) wilde mij niet helpen, omdat het nummer waar het over gaat is gekoppeld aan het klantnummer van mijn zoon. Ik heb haar verteld dat ik meerdere keren heb gebed en dan wel werd geholpen, dat het mijn contract was (ik heb ervoor getekend en betaald ervoor) en dat Vodafone een fout heeft gemaakt door het te koppelen aan het klantnr van mijn zoon. Zij wilde mij toch niet verder helpen. Ik loop nu vast. Ik betaal voor een abonnement met internet, maar kan geen internet gebruiken en kan het nummer niet toevoegen aan mijn Red Together. Ik kan blijkbaar ook niet bellen met Vodafone om dit op te lossen. Er zit dus niets anders op dan een klacht indienen. Graag het contract aan mijn klantnummer koppelen, internet en koppeling aan mijn Red Together mogelijk maken en reeds betaalde kosten voor het abonnement terugbetalen aan mij aangezien ik geen gebruik heb kunnen maken van internet.

**Mobiel nummer wegens privacy verwijderd door moderator**

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kimhoesenie, welkom hier!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik snap dat je dit graag snel opgelost wilt hebben. Toevallig zie ik dat je exact ditzelfde bericht via een ander kanaal hebt verstuurd. Hier heb je inmiddels een reactie op ontvangen. De strekking van de inhoud van dit bericht is als volgt: 

Van belang is dat mobiele nummer van jouw zoon door middel van een contractoverdracht op jouw naam komt te staan. Pas als het nummer op jouw klantnummer staat, kan het aan jouw Red Together abonnement gekoppeld worden. De case is momenteel in behandeling, maar kan niet verwerkt worden als het nummer nog niet op je klantnummer staat. Doordat de verificatie aan de telefoon niet is gelukt, is het advies gegeven om met jouw zoon naar een Vodafone winkel te gaan. De collega's in de winkel kunnen op vertoon van jullie legitimatiebewijzen het nummer van je zoon toevoegen aan jouw klantnummer en meteen koppelen aan de Red Together groep. Maar let wel op, als er een toestellening op het contract van je zoon staat dient deze eerst afbetaald te worden.
 

De andere manier is door alsnog de aanvraag voor contractovername in te dienen via deze link:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic