Tanja2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Kosten nieuwe ( gratis) telefoon bij verlenging toch in rekening gebracht

Ik heb mijn abonnement verlengt en daarbij een gratis nieuw toestel ( Samsung S7 Galaxy Edge). gekregen. Zo staat het in het contract althans. Ik in de Vodafone winkel een mijn contract verlengt en het toestel direct mee gekregen. Nu staan deze kosten van het toestel ( 3 maanden later) toch op mijn factuur. Met als gevolg dat er morgen 749 Euro van mijn rekening zal worden afgeschreven. Hoe kan dit??

k heb de klantenservice al 3 weken geleden gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Worden deze kosten achteraf nog gecrediteerd of is dit gewoon een fout van Vodafone?

Heeft iemand enig idee hoe ik dit bedrag van het toestel gecrediteerd kan krijgen zonder dat ik de klantenservice hoef te bellen, ik verblijf in Zuid Amerika tot eind Maart en uit ervaring weet ik dat bellen met de klanterservice geen kort gesprek zal zijn.

Of heeft iemand dit eerder gehad dat de kosten van het ( bij het verlengen van abonnement, gratis) toestel toch op de factuur stond?

Alvast bedankt!!
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tanja2, welkom op het Forum van Vodafone. Wat lastig dat je nog geen reactie hebt! Ik raad je aan om even met de klantenservice te bellen. Dan kan de status van je e-mail worden bekeken. Sommige e-mails verdwijnen soms namelijk in spamfilters. Het zou zonde zijn om dan te blijven wachten. Via het Forum kunnen we je hier niet mee helpen. Dit topic voldoet niet aan de huisregels en zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Het topic zal binnenkort worden verwijderd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic