sadet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht - Bestelling niet verwerkt

 

Gisteren (27/9) heb ik telefonisch ( rond 14:30 )  3 tal nieuwe mobiele telefoons besteld met verlengingen van mijn 3 abonnementen .
Hiervan heb ik geen besteloverzicht ontvangen noch bericht waarin ik de order schriftelijk kan bevestigen, zodat de bestelling kan worden afgehandeld. 
Ik heb dus de hele middag zitten wachten op het bericht die ik per mail zou krijgen, na 3 uur wachten heb ik toch maar contact opgenomen met Vodafone ...en wat blijkt heel de bestelling is foetsie...ik vindt dit heel vervelend...omdat ik juist een goede aanbieding had gekregen en nu opeens niet meer.... Vodafone kan dit nog opgelost worden?
 
 
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3073Posts
  • 905Oplossingen
  • 1039Likes

Hi @sadet, welkom hier!

Flink balen dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Ik kan mij zeker voorstellen dat je dit erg vervelend vindt als je een leuke aanbieding hebt gekregen. Helaas kan ik je via de Community hier niet verder bij helpen, aangezien wij hier geen bestellingen i.c.m een aanbieding kunnen plaatsen en/of bestellingen kunnen wijzigen. Sorry! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen via 0800-0560.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3073Posts
  • 905Oplossingen
  • 1039Likes

Hi @sadet, welkom hier!

Flink balen dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Ik kan mij zeker voorstellen dat je dit erg vervelend vindt als je een leuke aanbieding hebt gekregen. Helaas kan ik je via de Community hier niet verder bij helpen, aangezien wij hier geen bestellingen i.c.m een aanbieding kunnen plaatsen en/of bestellingen kunnen wijzigen. Sorry! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen via 0800-0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic