F.J.1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen in de app

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
F.J.1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is update geweest, nu werkt het. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
F.J.1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

de vorige week heb ik mijn prepaid omgezet naar een abonnement. Toen had ik in mijn Vodafone app twee klantnummers. De prepaid is er nu af. Het inloggen in de app lukt niet, inloggen op de webversie wel. Gisteren hebben ze bij de Vodafone winkel mijn account eraf gegooit en zou het goed komen als ik een nieuw account zou maken.
heb een nieuw account, maar die krijg ik niet toegevoegd in de app. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @F.J.1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alleen subject informatie is natuurlijk niet voldoende. Ah, je hebt hem net aangevuld met informatie. Je hoeft deze niet VET te drukken hoor, we kunnen het zo ook wel lezen 😂🤣

Lees even deze topic en dan weet je wat je moet doen. Je kan natuurlijk hier antwoord geven, op je eigen topic, of op die andere topic, dat maakt niets uit. Dan hebben ze wat meer informatie en dat is wel handig. Oh ja, als je dan toch bezig bent met informatie, zou je aub bij je privé informatie persoonlijke opmerkingen willen schrijven. Dan weten ze bij Vodafone ook gelijk wie je bent. Privé informatie NIET hier op de open community plaatsen aub!

F.J.1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Maar als ik in de webversie account uitbreiden wil doen met mijn telefoonnummer, dan staat er dat dat niet kan omdat dat account al wordt gebruikt. Dus hij herkent het account wel. Als ik op de webversie ben ingelogd en ik maak op de app een nieuw account aan, dan krijg ik op de app, de webversie. Maar zodra ik dan ook maar iets aanklik, staat er weer oops of er is iets stuk. 
ik hoop dat het ooit nog goed gaat werken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Nou Nou, niet gelijk zo teleurstellend 😋
Het zal ooit wel goed gaan werken, technische problemen kan altijd voorkomen. Als je de gevraagde informatie geeft dan kan een Vodafone medewerker deze doorsturen en kan er naar gekeken worden. Het is voor nu natuurlijk erg vervelend maar een oplossing komt er wel hoor. 

F.J.1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ben bij de Vodafone winkel in Assen geweest, daar zeiden ze “ het gaat ook niet werken, je zult moeten wachten tot de volgende update van de app”. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dat kan best zo zijn. Want alle gegevens die klanten hier schrijven gebruiken de mensen van de technische dienst om de app weer op orde te krijgen. Als ze dit hebben aangepast dan zal er een nieuwe app update zijn en dan zal het weer werken. Maar wij als klanten kunnen daarom de technische dienst helpen. 

F.J.1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is update geweest, nu werkt het. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic