LauraReisma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone

Koppelen en inloggen accounts

Ls

 

ik heb een tweetal problemen. 

1. ik kan niet meer inloggen op mijn Vodafone. Bij inloggen krijg ik een foutmelding. Al enkele weken. Graag zorgen dat ik weer kan inloggen. Betreft nr 06**  met klantnr **
2. mijn ziggo en mijn Vodafone zijn niet juist gekoppeld. Er is nu een koppeling met een oud abonnement. Graag bovenstaande contact van Vodafone koppelen met mijn ziggo abonnement ** Beide staan op mijn naam en zelfde adres. 

 

hoor graag. 

 

groet

*Persoonlijke informatie verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar deelt*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @LauraReisma, welkom hier en goedemorgen!

Super irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik heb de persoonlijke informatie uit je bericht even verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat jouw mobiele nummer en klantnummers op het internet staan. 

Wat betreft jouw Vodafone abonnement met het klantnummer eindigend op 28. Hier is geen My Vodafone account geregistreerd. Je moet hiervoor dus nog een account aanmaken. 

Met jouw e-mailadres was wel een account aangemaakt voor Mijn Ziggo. Dit ging om het abonnement met het klantnummer eindigend op 30. Hier was dus geen koppeling met My Vodafone. Dit verklaart dus ook waarom je met deze gegevens een foutmelding krijgt als je wilt inloggen op My Vodafone. Ik begreep uit je bericht dat dit een oud abonnement is. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account dan ook voor je verwijderd. Je kunt nu dus dit e-mailadres gebruiken bij het registeren van My Vodafone. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @LauraReisma, welkom hier en goedemorgen!

Super irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik heb de persoonlijke informatie uit je bericht even verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat jouw mobiele nummer en klantnummers op het internet staan. 

Wat betreft jouw Vodafone abonnement met het klantnummer eindigend op 28. Hier is geen My Vodafone account geregistreerd. Je moet hiervoor dus nog een account aanmaken. 

Met jouw e-mailadres was wel een account aangemaakt voor Mijn Ziggo. Dit ging om het abonnement met het klantnummer eindigend op 30. Hier was dus geen koppeling met My Vodafone. Dit verklaart dus ook waarom je met deze gegevens een foutmelding krijgt als je wilt inloggen op My Vodafone. Ik begreep uit je bericht dat dit een oud abonnement is. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account dan ook voor je verwijderd. Je kunt nu dus dit e-mailadres gebruiken bij het registeren van My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic