gcvdw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen ''Mijn Ziggo'' & Vodafone combineren werkt niet.

Beste lezer, ik heb problemen met het inloggen op Mijn Ziggo via mijn mobiel EN laptop, heb verschillende browsers en de app geprobeerd dus hier ligt het niet aan. Heb mijn wachtwoord opnieuw gemaakt, SMS controle werkt ook. Echter wanneer ik zo ver ben om in te loggen krijg ik foutmeldingen als ''Error -1'' of  ''Probeer het later nog eens'' wanneer ik de accounts probeer te combineren. Op mijn Vodafone inloggen werkt wel, maar ik moet specifiek bij Mijn Ziggo account zijn.

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Met de cryptische foutmeldingen van Ziggo kom ik niet verder.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @gcvdw, welkom hier!

Super onhandig dat je deze tegen deze foutcode aanloopt! Als ik het goed begrijp ervaar je geen problemen met My Vodafone, maar krijg je deze foutmelding als je My Vodafone en Mijn Ziggo wilt koppelen. Nu ben ik wel benieuwd wat er precies gebeurt als je via Mijn Ziggo zelf inlogt met jouw Mijn Ziggo account. Krijg je dan ook deze foutmelding? Graag ga ik voor je op onderzoek uit. Wil je mij een privéberichtje sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens: 
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo & My Vodafone: 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @gcvdw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is het mail adres bij Ziggo en Vodafone hetzelfde? Het kan zijn dat je daarom problemen hebt met inloggen. Ik kan je hiermee niet helpen maar @Cecilia wel. Ze is werkzaam bij VodafoneZiggo en kan met je mee kijken wat er aan de hand is. Heb nog even geduld, zodra ze je bericht heeft gezien zal ze contact met je opnemen (via hier). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @gcvdw, welkom hier!

Super onhandig dat je deze tegen deze foutcode aanloopt! Als ik het goed begrijp ervaar je geen problemen met My Vodafone, maar krijg je deze foutmelding als je My Vodafone en Mijn Ziggo wilt koppelen. Nu ben ik wel benieuwd wat er precies gebeurt als je via Mijn Ziggo zelf inlogt met jouw Mijn Ziggo account. Krijg je dan ook deze foutmelding? Graag ga ik voor je op onderzoek uit. Wil je mij een privéberichtje sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens: 
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo & My Vodafone: 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic