Pascal2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen en internetten tegelijkertijd

Ik heb een iphone 12. Alle aangeboden oplossingen al geprobeerd. Iphone netwerk instellingen al gereset.    Alles wat aangevinkt moet worden is aangevinkt. Daarnaast krijg ik met regelmaat een bericht dat mijn toestel niet klaar is voor internet. Volgens mij werkt mijn telefoon okay op 5g maar als ik in een teams meeting zit en iemand mij belt stopt de internet verbinding. 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pascal2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend al dat soort dingen niet werken. Ik heb hierover al eens eerder bij iemand antwoord over gegeven en dat heeft geholpen. Misschien dat je deze topic ook eens kan lezen en hopelijk werkt het daarna bij jou ook weer. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Hey @Pascal2, welkom op de Community!

Wat een gek probleem! Heb je je inmiddels verdiept in het topic wat @Energieboy heeft gedeeld? En heeft het tot een oplossing geleid? We zijn benieuwd naar je reactie.

Pascal2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb alles al geprobeerd (sim kaart verwijden, soft reset ). Zit de hele week al in duitsland.  Ik ga dit weekend wanneer ik thuis ben nog een aantal dingen testen. Dus misschien is het vodafone.de dat het probleem is. Maar vervelend is het wel. Gebruik mijn telefoon voor teamsmeetings en gebeld worden zorgt er dus voor dat ik uit de teamsmeeting word gegooid. Vervelend als je met een klant aan het meeten bent

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik heb zelf ook een iPhone12 heb je als je Wifi aanzet het volgende geprobeerd

 

IMG_4493.jpgIMG_4494.jpgIMG_4495.jpg

 

IMG_4496.jpgIMG_4497.jpg

 

En als je de Data hebt, zet je Wifi dan uit en als je Wifi aan hebt, zet dan je Data eens uit, want allebei kan wel eens invloed hebben, als Wifi en Data zelfde sterkte hebben gaan ze botsen en dan krijg je een conflict.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Dank voor je aanvulling @Dave!! Heb je afgelopen weekend nog kunnen testen toen je thuis was @Pascal2? Heb je in het buitenland ook al eens verbonden met een ander netwerk? Daarmee sluit je het Vodafone DE netwerk uit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic