Der

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen door blokkade ivm openstaande factuur

Ik kan niet bellen! Waarschijnlijk een blokkade wat onterecht is. Ik had een regeling lopen wat netjes na werd gekomen. Omdat ik moet bellen voor mijn werk heb ik de facturen betaald. Nu geeft de app al 2 uur lang aan dat de betalingen in behandeling zijn. Ik kan nu geen kant op!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Der 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de facturen hebt voldaan moet Vodafone dit natuurlijk ook eerst nog controleren. Volgens de website van Vodafone: Betaal de openstaande rekening alsnog. Het verwerken van je betaling (via internetbankieren) kan 3 werkdagen duren. Betaal je via iDeal, dan komt het bedrag gelijk binnen. Het kan tot 24 uur duren voordat de blokkade verwijderd is en je weer bereikbaar bent. Vaak is dit vrijwel binnen een paar minuten al. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk.

Het kan dus nog even duren voor je daadwerkelijk weer kan bellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Der 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de facturen hebt voldaan moet Vodafone dit natuurlijk ook eerst nog controleren. Volgens de website van Vodafone: Betaal de openstaande rekening alsnog. Het verwerken van je betaling (via internetbankieren) kan 3 werkdagen duren. Betaal je via iDeal, dan komt het bedrag gelijk binnen. Het kan tot 24 uur duren voordat de blokkade verwijderd is en je weer bereikbaar bent. Vaak is dit vrijwel binnen een paar minuten al. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk.

Het kan dus nog even duren voor je daadwerkelijk weer kan bellen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Der,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat een blokkade op je nummer niet fijn is. Een blokkade springt niet zomaar aan op een nummer. Ook als er een betaalregeling is, zal niet zomaar een blokkade aanspringen. Gelukkig geef je aan dat je alsnog de factuur/facturen voldaan hebt en lees ik dat @Energieboy je al wat informatie geeft. Hoe heb je de facturen/factuur voldaan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic