Kim2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn telefoon retourneren?

Beste meneer/mevrouw

afgelopen vrijdag (nu maandag) heb ik een telefoon gekocht. Deze heb ik zaterdag helemaal ingesteld en zondag een beschermlaag op lagen plakken bij vodaphone.

nu heb ik spijt van me aankoop en wil ik mijn telefoon terug doen!

 

kan dat nog??

 

met vriendelijke groet,

Kim Brabers

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom! 
hier staat alle info voor het retourneren: 

https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling 
alleen weet ik niet of met een protector erop dit mag, je hebt hem immers aangepast. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @Kim2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is terug gaan naar de winkel waar je deze beschermlaag op hebt geplakt. Want bij het terug geven van een toestel, omdat deze niet bevalt, mag er geen enkele gebruikersschade op zitten. Het kan me dus goed voorstellen, wanneer je de laag eraf haalt, je toch iets gaat zien aan het toestel en dan kan deze niet terug genomen worden. In sommige winkels hoor ik de verkoper ook wel eens melden: bij het plaatsen van een beschermlaag heb je geen 14 dagen bedenktijd meer (hoe dat bij Vodafone zit, dat weet ik niet). Daarom is het beste advies om terug te gaan naar de winkel en samen te kijken of je het toestel terug kan laten nemen.

Bellen en op afstand is geen slimme keuze, dat duurt allemaal veel te lang en dan is je bedenktijd zeker verlopen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic