grasmanek94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een tweede nummer aanvragen voor mijn sim?

Is het mogelijk om een tweede nummer op mijn enige sim te hebben? Eentje zakelijk andere persoonlijk? Of moet ik echt 2 aparte simkaarten/abbonamenten daarvoor hebben (ik heb een single-sim telefoon only)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo grasmanek94, het hebben één nummer op twee simkaarten is zowel administratief als technisch niet mogelijk. Administratief kunnen we één nummer aan een simkaart koppelen. Technisch is dat nodig omdat de simkaart datgene is waarmee we je nummer identificeren in ons netwerk. Dat is het vaste punt waar je gesprekken naartoe gaan zeg maar.

Als je meerdere nummers wilt hebben heb je dus meerdere abonnementen nodig. Je kunt wel altijd heel simpel meerdere nummers hebben onder één klantnummer (en dus op één rekening) als je dat wilt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo grasmanek94, het hebben één nummer op twee simkaarten is zowel administratief als technisch niet mogelijk. Administratief kunnen we één nummer aan een simkaart koppelen. Technisch is dat nodig omdat de simkaart datgene is waarmee we je nummer identificeren in ons netwerk. Dat is het vaste punt waar je gesprekken naartoe gaan zeg maar.

Als je meerdere nummers wilt hebben heb je dus meerdere abonnementen nodig. Je kunt wel altijd heel simpel meerdere nummers hebben onder één klantnummer (en dus op één rekening) als je dat wilt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic