Marichal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om de incassodatum te wijzigen?

Goedemiddag,ik zou mijn incassodatum graag willen wijzigen naar 26e van de maand!Is dit mogelijk?

Dank alvast

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Marichal , welkom op onze Community. Fijn dat je een topic hebt aangemaakt en ik je hiermee mag helpen. Op je verzoek heb ik je incassodatum aangepast naar rond de 26ste van elke maand. Je krijgt hierover een aparte bevestiging per mail.
 

Hou er rekening mee dat deze wijziging per de maand maart 2025 ingaat. We hanteren altijd een maand verwerkingstijd hiermee.
 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, of wanneer je een vraag ziet waar je het antwoord op weet, ben je altijd van harte welkom hier op onze Community.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12422Posts
  • 3587Oplossingen
  • 3253Likes

Hoi @Marichal 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Marichal , welkom op onze Community. Fijn dat je een topic hebt aangemaakt en ik je hiermee mag helpen. Op je verzoek heb ik je incassodatum aangepast naar rond de 26ste van elke maand. Je krijgt hierover een aparte bevestiging per mail.
 

Hou er rekening mee dat deze wijziging per de maand maart 2025 ingaat. We hanteren altijd een maand verwerkingstijd hiermee.
 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, of wanneer je een vraag ziet waar je het antwoord op weet, ben je altijd van harte welkom hier op onze Community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic