Ingridje1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone werd heel heet en doet nu niks meer

Mijn Iphone 12 (net ruim een jaar oud) werd plots opeens heel heet. Ik dacht ik zet m even uit. Fout dus het toestel ging daarna nooit meer aan…..en toen begon de ellende met Vodafone en Dynafix! Ik betaal een duur abonnement incl. nieuw toestelhuur. Op advies van vodafone het toestel opgestuurdnaar Dynafix, om het na 13 dagen ongerepareerd retour te krijgen met de melding ‘het toestel’ werkt niet. Vodafone gebeld, nou zegt de man gewoon doodleuk dan kunnen we niks voor u meer doen want dan zal het het moederbord wel zijn en en daar zit geen garantie op? Enige optie is een nieuw toestel via vodafone aanschaffen. Ik heb een hele heftige discussie met deze vodafone medewerker gevoerd maar werd gewoon afgescheept, zal het zelf wel gedaan hebben. Nou 1 ding weet ik zeker, dat heb ik NIET. Ik ben helemaal klaar met Vodafone, iemand tips wat te doen? Groet Ingrid

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ingridje1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak de Vodafone  reparatievoorwaarden (PDF). Nu weet ik niet de volledige reparatievoorwaarden uit mijn hoofd maar bij Artikel 3.5 staat iets over reparaties die niet binnen de garantievoorwaarden valt. 

Bij je discussie ben ik niet geweest en kan daarom niets zeggen of je afgescheept bent. Dat is natuurlijk wel erg vervelend en niet zoals dat moet zijn. Je moet wel een goed gevoel hebben bij een gesprek die je hebt met een medewerker van Vodafone. Een garantie is altijd iets heel vervelends omdat je als klant zelf niet kan zien wat er aan de hand is binnen het toestel. 

Nog een tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets voor je betekenen, als deze defect echt niet binnen de garantie valt van je toestel. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ingridje1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak de Vodafone  reparatievoorwaarden (PDF). Nu weet ik niet de volledige reparatievoorwaarden uit mijn hoofd maar bij Artikel 3.5 staat iets over reparaties die niet binnen de garantievoorwaarden valt. 

Bij je discussie ben ik niet geweest en kan daarom niets zeggen of je afgescheept bent. Dat is natuurlijk wel erg vervelend en niet zoals dat moet zijn. Je moet wel een goed gevoel hebben bij een gesprek die je hebt met een medewerker van Vodafone. Een garantie is altijd iets heel vervelends omdat je als klant zelf niet kan zien wat er aan de hand is binnen het toestel. 

Nog een tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets voor je betekenen, als deze defect echt niet binnen de garantie valt van je toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic