mdennis25888

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5S Touchscreen werkt niet correct

Sinds 14 dagen doet mijn touchscreen het niet, hij doet het alleen als ik me telefoon van vergrendeling afhaal ( dan reageert het scherm niet wel de home buton ). op vergedeling zetten en weer ongrendelen dan pas doet hij het. heel vreemd en heel vervelend omdat ik onmogelijk binnenkomende gespreken kan aannemen. is dit een bekend probleem? ik heb alles gewist opnieuw geinstaleerd, en alles is up to date.. het probleem was er zomaar niks mee gebeurt. ik hoop dat het een makkelijk op te lossen probleem is..

Mvg,Dennis
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mdennis25888

Wat je kunt proberen is eens de instellingen van je home screen en de home knop controleren.
Als het niet oplost met terug zetten naar fabrieksinstellingen (via itunes) of een software update ben ik bang dat het toestel nagekeken moet worden en gerepareerd.
Het kan zijn dat de home knop niet meer goed reageerd.
mdennis25888
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel alle instelling zijn terug gezet, alle stappen gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem.
Gewoon naar de winkel om dit te regelen? ik heb namelijk een verzekering lopen bij Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Volg de stappen op de volgende link https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Staat precies hoe het werkt;)
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic