Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iphone 5 defect

hallo allemaal,
 
Gisterenavond is mijn telefoon uitgevallen. ik dacht dat dit kwam omdat hij leeg was. maar na een
hele nacht aan de lader te hebben gelegen deed hij het vanmorgen nog niet. 
 
vandaag heb ik een aantal keer geprobeerd om met itunes te herstellen en in veilige modus op te starten maar niets werkte meer. mijn scherm gaat af en toe wel aan maar dan staat er weer dat ik itunes moet starten. 
in itunes krijg ik vervolgens verschillende foutmeldingen bij het herstellen van de telefoon. (melding -1, 9, 1600, en nog een aantal die ik vergeten ben)
 
iemand enig idee wat het kan zijn? of word het gewoon een nieuwe 😞
 
 
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Greedyetto, Apple heeft hiervoor een speciale support pagina. Kijk eens of je daarmee verder komt: https://support.apple.com/kb/TS3694?viewlocale=nl_NL#error1600

Succes!
Greedyetto
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja ik heb al vanalles geprobeerd, andere computer, andere usb, andere kabel en andere ios geprobeerd. niks heeft geholpen. het lijkt echt op een hardware fout dus ik ga maar eens langs in de winkel. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dan moet het idd het toestel eigenlijk wel zijn. Ik ga ervan uit dat dat wel te repareren is 🙂
Greedyetto
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Repareren zal vast wel, maar het lijkt op een processor fout of iets in die trend. Dat is niet goed binnen een jaar. En waarschijnlijk krijg ik dan alsnog een nieuwe.

Ben vandaag bij de Vodafone winkel geweest en dat was weer een fantastisch bezoek. Het viel de medewerker op dat er een beschadiging op een hoek van mijn telefoon zat en dat hoort niet. Toen ik zei dat de telefoon de eerste week na ontvangst al gevallen was reageerde ze een beetje laconiek. Ze vertelde mij dat er in de iPhone een sensor zit die geactiveerd wordt als de iPhone is gevallen. Dus Apple doet er alles aan om de telefoon zo licht en dun mogelijk te maken maar ze plaatsen er wel een onzinnige sensor in. Waarschijnlijk bedoelde ze de proximity sensor oid. Maar ik was wel klaar met jullie goed geïnstrueerde winkel medewerkers.

Het komt er waarschijnlijk op neer dat als ik mijn telefoon opstuur ter reparatie, het op val schade word afgeschoven terwijl dit er niets mee te maken heeft. Hoe moeilijk kan het zijn om mij een nieuwe telefoon toe te sturen en zo een tevreden klant te houden. Want met dit soort praatjes ga ik toch richting het opzeggen van mijn abonnement na 10 jaar klant te zijn geweest.

Ik ga proberen de klanten service te bellen want misschien is hier wel enige vorm van intelligentie te bespeuren op het gebied van electronica. En anders ben ik wel klaar met Vodafone.

Oja ook kwam ik door deze onzin achter het feit dat voor de 2e maal een blox die ik had aangevraagd bij mijn abonnement niet is aangezet

Met vriendelijke groet

Edwin
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic