JKOHNE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzicht in mobiel data verbruik van de vorige maand

In de My Vodafone app kan ik alleen mijn data verbruik van de lopende maand zien (oktober).
Als ik naar de laatste factuur (september) kijk dan is de informatie voor data verbruik niet het verbruik van de vorige maand welke juist afgesloten is maar dat van de maand daarvoor (augustus).

Hoe kan ik nu inzicht krijgen in mijn data verbruik van de afgelopen maand ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3055Posts
  • 901Oplossingen
  • 1034Likes

Hi @JKOHNE, goedemorgen en welkom hier!

Het klopt wat je aangeeft. In My Vodafone zie je je huidige tegoed. In dit geval is er recent een nieuwe bundel/maand gestart, waardoor je op dit moment in My Vodafone het verbruik ziet vanaf 1 oktober t/m vandaag. Op de factuur betaal je de kosten van je abonnement vooraf, maar het verbruik is van de maand daarvoor. Wij kunnen namelijk niet op voorhand zien wat jouw verbruik is/wordt. 

In dit geval gaat het om het verbruik van de maand september wat je graag wilt inzien. Dit zal zichtbaar zijn op de factuur van oktober. Op basis van jouw eerdere facturen zul je deze binnen nu en een week ongeveer ontvangen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3055Posts
  • 901Oplossingen
  • 1034Likes

Hi @JKOHNE, goedemorgen en welkom hier!

Het klopt wat je aangeeft. In My Vodafone zie je je huidige tegoed. In dit geval is er recent een nieuwe bundel/maand gestart, waardoor je op dit moment in My Vodafone het verbruik ziet vanaf 1 oktober t/m vandaag. Op de factuur betaal je de kosten van je abonnement vooraf, maar het verbruik is van de maand daarvoor. Wij kunnen namelijk niet op voorhand zien wat jouw verbruik is/wordt. 

In dit geval gaat het om het verbruik van de maand september wat je graag wilt inzien. Dit zal zichtbaar zijn op de factuur van oktober. Op basis van jouw eerdere facturen zul je deze binnen nu en een week ongeveer ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic