Alex L

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inzage verbruik van Red Together abonnement(en) in My Vodafone

Mijn partner en ik hebben een Red Together abonnement.

Op mijn mobiel heb ik de Vodafone app geïnstalleerd, waarmee ik o.a. ons dataverbruik van beide telefoonnummers kan inzien.

Wanneer ik de app ook op het toestel van mijn partner installeer moet ik dan gebruik maken van dezelfde inloggegevens (gebruikersnaam, emailadres en wachtwoord) of moet ik daarvoor een andere gegevens invoeren?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Alex L  Welkom op de Community van Vodafone en goed dat u deze vraag stelt.

 

Omdat u samen in 1 account Red Together in de My Vodafone app heeft, kunt u de App bij uw partner installeren met uw inlog gegevens. Nieuwe inlog is niet nodig, dan krijgt u een lege App.

 

Hopelijk heeft u iets aan mijn hulp en anders kunt u 

postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel vermelden. Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

in iedergeval komt er een medewerker van de Community van Vodafone altijd nog even kijken of de informatie juist is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Alex L  Welkom op de Community van Vodafone en goed dat u deze vraag stelt.

 

Omdat u samen in 1 account Red Together in de My Vodafone app heeft, kunt u de App bij uw partner installeren met uw inlog gegevens. Nieuwe inlog is niet nodig, dan krijgt u een lege App.

 

Hopelijk heeft u iets aan mijn hulp en anders kunt u 

postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel vermelden. Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

in iedergeval komt er een medewerker van de Community van Vodafone altijd nog even kijken of de informatie juist is.

Alex L
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Dave, als ik het goed begrijp (het is al laat) kan ik de Vodafone app op de iPhone van mijn partner installeren en wanneer ik dan mijn inloggegevens invoer dan zullen de gegevens en informatie hetzelfde zijn als in de app op mijn eigen toestel. 

Zal tevens je advies opvolgen om mijn postcode en huisnummer in mijn profiel op Vodafone Community op te slaan.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Alex L 

Dat klopt helemaal. jullie kunnen dan beide de app bekijken, weet niet of het allebei tegelijk kan, maar wel de gegevens staan in beide toestellen met 1 dezelfde app met gegevens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic