AC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Invloed tetheren op databundel van Red Together

Aanstaande donderdag ga ik over naar een Red together abonnement samen met mijn vrouw.  Mijn vrouw heeft al een 5G toetsel. Ik nog niet terwijl ik straks de beheerder ben. In september a.s. koop ik ook een 5 G toestel. Nu "For the time beeing" moet ik tetheren via het toestel van mijn vrouw i.v.m  verbindingsproblemen met mijn toestel. Dit levert geen problemen op?

Wij verblijven momenteel in Noorwegen en blijven hier nog 6 weken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @AC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat jullie straks samen Red Together hebben (jij, Red Together en je vrouw Red Together Extra). Het maakt niet uit wie de beheerder is, dat is niet zo spannend en belangrijk. Zeker als je samen met je vrouw dit abonnement hebt afgesloten. Je deelt samen de databundel, dat is het fijne van dit abonnement. Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.

Jij kan ook gewoon mee liften op het toestel van je vrouw zolang je zelf geen goed toestel hebt. Maar let op, in het buitenland mogen jullie ieder 40GB gebruiken. Als jij dan via je vrouw op internet zit, dan gaat het van haar potje af, niet die van jou. In het buitenland mag je namelijk slechts 40 GB gebruiken, lees deze Fair use Policy. Het kan dus allemaal wel maar voor buitenland gebruik moet je even opletten. Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken.

Succes en veel plezier in Noorwegen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @AC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat jullie straks samen Red Together hebben (jij, Red Together en je vrouw Red Together Extra). Het maakt niet uit wie de beheerder is, dat is niet zo spannend en belangrijk. Zeker als je samen met je vrouw dit abonnement hebt afgesloten. Je deelt samen de databundel, dat is het fijne van dit abonnement. Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.

Jij kan ook gewoon mee liften op het toestel van je vrouw zolang je zelf geen goed toestel hebt. Maar let op, in het buitenland mogen jullie ieder 40GB gebruiken. Als jij dan via je vrouw op internet zit, dan gaat het van haar potje af, niet die van jou. In het buitenland mag je namelijk slechts 40 GB gebruiken, lees deze Fair use Policy. Het kan dus allemaal wel maar voor buitenland gebruik moet je even opletten. Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken.

Succes en veel plezier in Noorwegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic