TonHorverd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in buitenland

Ik ben op dit moment op vakantie in Portugal, ik heb hier een Vodafone simkaart gekocht voor €34,99 voor 30 dagen onbeperkt internet. Mijn vraag is hebben meer Europese landen deze service ?

IMG_4579.jpeg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @TonHorverd, welkom hier.

Wat heerlijk dat je op dit moment op vakantie bent in Portugal! En met deze simkaart van Vodafone Portugal kan je ook nog eens onbeperkt internetten. In diverse landen is Vodafone ook als provider aanwezig, zoals Vodafone Spanje en Vodafone Portugal. Dit staat los van Vodafone Nederland. In het land van bestemming (zowel binnen als buiten de EU) kun je altijd kijken welke providers daar aanwezig zijn en een tijdelijke simkaart aanschaffen voor het datagebruik. Dit is niet in ieder land gelijk en ook de prijzen/opties kunnen afwijken. Een fijne vakantie gewenst.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @TonHorverd, welkom hier.

Wat heerlijk dat je op dit moment op vakantie bent in Portugal! En met deze simkaart van Vodafone Portugal kan je ook nog eens onbeperkt internetten. In diverse landen is Vodafone ook als provider aanwezig, zoals Vodafone Spanje en Vodafone Portugal. Dit staat los van Vodafone Nederland. In het land van bestemming (zowel binnen als buiten de EU) kun je altijd kijken welke providers daar aanwezig zijn en een tijdelijke simkaart aanschaffen voor het datagebruik. Dit is niet in ieder land gelijk en ook de prijzen/opties kunnen afwijken. Een fijne vakantie gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic