TonHos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Installeren OneNumber geeft melding ' vf.nl ondersteunt de Apple Watch niet. Ga naar...'

Ik heb een:

iPhone 14 Pro

Watch ultra 2. 

esim geïnstalleerd , wil nu OneNumber installeren. Probleem ik krijg de boodschap bij Mobiel netwerk ' vf.nl ondersteunt de Apple Watch niet. Ga naar...

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Reacties
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Top @Chris82. Ik zet jouw informatie en de informatie van @Nick2023 even intern door om verder te onderzoeken 🙂

Voor de meelezers. In dit topic heb ik een kleine uitleg geschreven over de foutmeldingen die we voorbij zien komen. Hier lees je ook hoe je eventuele nieuwe voorbeelden kan delen/melden.

27 Reacties 27
randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

iPhone en Ultra ff rebooten, daarna nog een keer proberen.

Tevens is versie WatchOS10.1 en iOS17.1 vereist

TonHos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de snelle reactie, versies van software oké, krijg nog dezelfde boodschap!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TonHos 
Ik zie dat je een oplossing hebt geselecteerd. Kan ik hieruit afleiden dat het toch is gelukt? 🙂 

Nick2023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia 

 

Ik krijg exact dezelfde foutmelding. Software versies van de iPhone en Watch zijn de juiste, daarnaast meerdere keren herstart. Blijf de melding krijgen dat VF NL nog geen ondersteuning biedt, gevolgd door een link naar de Apple cellular pagina waarop Vodafone wel genoemd wordt. Mijn Apple Watch Ultra is gewoon in Nederland aangeschaft en dus niet voor een andere markt. 

Hoor graag van je. 

Chris82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zelfde probleem. Software up-to-date op beide devices maar geen ondersteuning volgens de Apple Watch van Vodafone 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Chris82 Wil je het mobiele nummer in je Community profiel vermelden? Er ontbreekt nu namelijk een cijfer 🙂 Op basis daarvan kan ik de informatie intern doorzetten.

Chris82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

check, staat er als het goed is nu goed in @Cecilia 💪🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Top @Chris82. Ik zet jouw informatie en de informatie van @Nick2023 even intern door om verder te onderzoeken 🙂

Voor de meelezers. In dit topic heb ik een kleine uitleg geschreven over de foutmeldingen die we voorbij zien komen. Hier lees je ook hoe je eventuele nieuwe voorbeelden kan delen/melden.

Chris82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super @Cecilia, ik ben benieuwd waar het hem uiteindelijk in zit! Dank voor je snelle reactie en werkse vandaag💪🏻

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Cecilia Ik heb helaas het zelfde problem. 
Zowel iPhone als Apple Watch zijn up to date.  Ik heb een Vodafoon Red Together abonnement en gebruik een esim op mijn iPhone. Ik heb zowel iPhone als Apple Watch opnieuw opgestart. 

"vf nl ondersteunt de Apple Watch op dit moment niet. Ga naar https://www.apple.com/watch/cellular/

voor meer informatie over mobiele Apple Watch-abonnementen."


 Ik hoor graag

IMG_0125.PNG

IMG_0126.PNG

  

IMG_4B3BDB4FFA84-1.jpeg

Terra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net als jullie heb ik ditzelfde probleem helaas ook. Reboot werkt ook niet.
@vodafone: kijkt uit naar een snelle oplossing. Thanks alvast

 

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ok ik heb de oplossing. 
Reset network settings op je iPhone

General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network Settings

Helaas dat was iets te vroeg, hoewel de setup hierna weer beschikbaar is, kan de Apple Watch geen connectie maken met VF.nl zelfde melding  komt terug. ( het lijkt op een  probleem aan Vodafoon kant) 

Terra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Alles opnieuw gereboot.
kon de mobile set up weer uitvoeren, kreeg contact met VF mobile service setup

IMG_7790.PNG

en na inloggen op Vodafone kreeg ik deze melding:

IMG_7789.PNG

TonHos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Cecillia,

Bij mij is alles oké, na nog eens alles te rebooten 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia het lukt mij ook niet. Na 2 uiterst vervelende uren tijdens werk ,met  10 talle telefonische medewerkers en meer mals van de lijn weggedrukt te worden heb ik het nog niet voor elkaar. Op de technische vragen die gesteld gaan worden zeg op alles ja. Alles is up-to-date en in NL gekocht via Apple. 15-pro-max en ultra 2. Help ! 🫣

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Terra Als ik je gegevens opzoek, dan zie ik dat er al een One Number besteld is. Heb je inmiddels de stappen wel succesvol kunnen doorlopen en werkt het zoals het hoort? Zo niet, zou je nog een keer een herstart willen uitvoeren op je toestel en watch? 

@Tjentszu Ik wil je vragen een kijkje te nemen in het centrale topic, daar vind je een uitleg hoe je meldingen kunt doorgeven. Kun je daar aangeven waar je precies vastloopt? En zou je je mobiele nummer toe willen voegen in je profiel? Mocht het nodig zijn om gegevens van je door te zetten, dan kunnen we dat daarmee direct doen. 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zucht. Helaas been there done that!  Ik heb echt alles geprobeerd. Maar dan ook echt alles. Van herinstalleren telefoon tot smartwatch. Advies van extreem veel collega's opgevolgd. Ik wil graag dat dit achter de schermen opgelost wordt. Wow wat een vliegende start VF! Chapeau!

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Tjentszu  het is mij helaas ook nog niet gelukt.
Heb jij toevallig ook IOS 17.2 geïnstalleerd? Ik lees verschillende berichten die elkaar tegen spreken. 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nope. 17.1  gedowngrade. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic