TonHos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Installeren OneNumber geeft melding ' vf.nl ondersteunt de Apple Watch niet. Ga naar...'

Ik heb een:

iPhone 14 Pro

Watch ultra 2. 

esim geïnstalleerd , wil nu OneNumber installeren. Probleem ik krijg de boodschap bij Mobiel netwerk ' vf.nl ondersteunt de Apple Watch niet. Ga naar...

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Reacties
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Top @Chris82. Ik zet jouw informatie en de informatie van @Nick2023 even intern door om verder te onderzoeken 🙂

Voor de meelezers. In dit topic heb ik een kleine uitleg geschreven over de foutmeldingen die we voorbij zien komen. Hier lees je ook hoe je eventuele nieuwe voorbeelden kan delen/melden.

27 Reacties 27
SvR1975

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb vanochtend weer geprobeerd het voor elkaar te krijgen maar de melding blijft hetzelfde. Gebeld met 1200 voor een update en ook van deze Vodafone medewerker te horen gekregen dat er een interne communicatie is geweest dat alles voor OneNumber pas begin volgende week voor alle klanten 'up & running' is. Er zijn een aantal klanten die het wel al kunnen gebruiken maar het netwerk wordt stap voor stap uitgerold over NL en de verwachting is dan ook dat het volgende week voor iedereen beschikbaar is. Er wordt momenteel hard aan het netwerk gewerkt om dit te verwezenlijken. 

Mijn melding van gisteren hierover die door moderator Cecilia als een onwaarheid werd betiteld en dus werd verwijderd blijkt dan misschien toch niet een verspreiding van onjuiste informatie. 

Als de moderators hier nou gewoon melding van maken dan zijn de klanten die naarstig op zoek zijn naar een oplossing voor even gerustgesteld en minder gefrustreerd en geïrriteerd op Vodafone want nu is het verspilde tijd, moeite en energie.

 

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer wordt verwijdert.

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@SvR1975Hartelijk dank!
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik van het ene loket naar het andere word gestuurd. Als de informatie correct is, dan ben ik inderdaad gerustgesteld dat het niet aan mij ligt. Ik zal het dan volgende week gewoon nog eens proberen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @SvR1975 De foutmelding die je ervaart hebben we in onderzoek. One Number is voor iedereen beschikbaar en wordt niet stap voor stap uitgerold. De informatie die je hierover hebt gekregen via telefonisch contact is dan ook onjuist. Het helpt niet om deze informatie te delen hier, het zorgt voor onduidelijkheid. Klanten die problemen ervaren of vragen hebben over de installatie en het gebruik van One Number helpen we graag. 

 

@Dannyruchtie De melding die jij ziet staat beschreven in het centrale topic. Wil je de stappen volgen die daar beschreven staan? 

SvR1975

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Rikst,

 

Ik heb gisteren dezelfde info gekregen van een andere medewerker en de medewerker van vandaag heeft letterlijk de interne communicatie hierover opgezocht. Ik krijg hier eerder het idee dat er langs elkaar heen wordt gewerkt en niet iedereen binnen Vodafone over dezelfde informatie beschikt. Dus om te roepen dat de informatie onjuist is die ik van 2 verschillende telefonische medewerkers, jouw collega's, krijg en hetzelfde is lijkt mij onterecht.

Misschien ben jij wel niet goed geïnformeerd vanuit de werkgever.

Maar hoe dan ook, wij als klant worden in ieder geval niet wijzer en tot op heden niet geholpen !

 

SvR1975

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Dannyruchtie,

Misschien zitten we volgende week nog steeds wel in hetzelfde schuitje hoor, daar niet van 🙂 Met die providers weet je het maar nooit.

Maar in ieder geval voor nu even rust er van en hopelijk volgende week Halleluja !!!

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

en wat en start van een product !!! Je zou zeggen dat ze van KPN en OdIDo( formally known as T-mobile ) leren? Redelijk oude techniek inmiddels .

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

N-joy!

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij is het inmiddels gelukt.

ik zat op 17.2 nu alles terug gezet naar 17.1 (clean install) en het werkte direct. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic