aschoots63

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeal - LikeWize wil een 'aankoopnota' zien - maar die heb ik niet gekregen van Vodafone

Hallo,

ik heb ondertussen al een paar weken problemen met Likewize (Vodafone). Op 29 februari heb ik een Samsung S24 aangeschaft i.c.m. een abonnements-verlenging op de vodafone website. In deze periode liep er een promotieactie bij vodafone dat je bij aankoop 200euro extra inruilwaarde kon krijgen op je oude telefoon. Hier wilde ik heel graag gebruik van maken, dus heb ik bij ontvangst van de telefoon gelijk de nodige documenten verstuurd via inruildeals.vodafone. Een paar dagen later kreeg ik bericht van Likewize dat wat ik verstuurd had niet voldoende was. Specifiek ging dit over wat ik had verstuurd onder 'aankoopnota'. Ik had hier het contract die ik van vodafone had ontvangen en de pakbon verstuurd. Dit is volgens Likewize niet voldoende en aangezien ik geen andere bestanden meer had die mij relevant leken (zowel fysiek als digitaal) werd mij aangeraden om contact op te nemen met vodafone.

Ik zie in andere berichten dat het wel lukt als Vodafone een seintje geeft aan LikeWize. Kunnen jullie dat s.v.p. ook voor mij doen? Het gaat om bestelnummer 459737701.

mvg, Alex Schoots

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Een aankoop nota krijg je nooit, je moet dan je pakbon laten zien. Ik begrijp niet waarom dat bedrijf zoveel klachten op de community achterlaat en dat Vodafone er nog mee door gaat. Elke x is er wel iets aan de hand. Ik hoop dat @Cecilia je kan helpen, maar heb daar een hard hoofd in. Heb nog even geduld en dan krijg je van haar antwoord. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @aschoots63, welkom hier!

Slecht nieuws. Helaas kan ik je hier niet bij helpen, aangezien je de factuur nodig hebt en je een zakelijk abonnement bij ons afneemt. Via de Community hebben we beperkte inzage en rechten wat betreft zakelijke aansluitingen. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor contact op te nemen met Vodafone Business. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Ah, zakelijk, dat wist ik natuurlijk niet 😊
Wat goed dat jij dat wel weer kan inzien @Cecilia 😉

aschoots63
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelukt / stapje verder.

Van de business servicedesk de aankoopfactuur toegestuurd gekregen.

Die doorgezet naar LikeWize.

Fingers crossed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic