Mies1974

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen

Als ik bij Vodafone wil inloggen, geeft hij aan dat ik mijn ziggo ww gebruik. Als ik vervolgens nieuw Vodafone ww wil aanmaken, ontvang ik een mail van ziggo (ipv Vodafone) en past hij dus mijn ziggo ww aan ipv Vodafone. Ik kom dus al maanden niet op Vodafone.. vicieuze cirkel.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mies1974 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je koekjes van je browser al eens verwijderd of een andere browser geprobeerd?

Mies1974
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, dat werkt niet. Ik heb nu met een ander e-mailadres aangemeld en dat pakt hij wel. Maar ik wil beide naar zelfde e-mail adres en dat kan dus niet. Als ik dan de accounts wil koppelen, lukt het ook weer niet.. vreselijk frustrerend 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mies1974 
Het is vervelend, maar vreselijk frustrerend, dat zou ik het toch niet willen noemen. En het moet je ook niet geen frustreren, rustig blijven, dan komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. Je moet je humeur er niet door laten beïnvloeden hoor, zeker niet voor zo'n stomme inlog 😉😊

Gelukkig zijn er medewerkers van Vodafone online om je te helpen. Die zullen met je mee kijken wat er aan de hand is en of ze het zo voor je kunnen oplossen. 

Hoi @Ylalita 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

@Cecilia is werkzaam bij Vodafone en haar kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten. In ieder geval is er nu iemand geroepen, als jij alles dan doorstuurt, dan komt het allemaal goed 😎

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mies1974
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

We zijn inmiddels al weer enkele dagen verder en ik ben erg benieuwd of het probleem is opgelost? Zo niet, wil je mij dan een privéberichtje sturen met de door @Energieboy gevraagde informatie? Dan duik ik er voor je in.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic