kan niet inloggen via de app. Rooid rondje in linker boven hoek dat blijft zoeken.
Na het inloggten via de website zie ik alleen het kopje Facturen met de mededeling, Er ging iets niet helemaal goed.
Incognito geprobeerd,, chase gewist, opnieuw geinstaleerd,. Helaas
Hi @Joopt, welkom op de Community.
Wat balen dat je maar niet kunt inloggen of onvolledige pagina's ziet. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat je een e-mailadres hebt geregistreerd voor My Vodafone. Hier is echter geen recente inlogactiviteit op geweest.
Ik heb wel een idee waar de schoen wringt:
- Voor je actieve My Vodafone klantnummer is er een account geregistreerd op infp@*****.nl.
- Als ik zoek op het e-mailadres info@*****.nl, dan zie dat hier nog een oud my Vodafone account aan is gekoppeld. Als je hierop inlogt, kom je op een inactief klantnummer terecht. Vandaar dat je maar beperkte informatie ziet.
Resumé:
- Het foutieve e-mailadres met je actieve klantnummer wordt verwijderd.
- Het inactieve klantnummer van Vodafone wordt ontkoppeld van Mijn Ziggo
Hierna kun je vanuit Mijn Ziggo je account uitbreiden met de juiste My Vodafone gegevens:
Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)
Zoals je ziet heb je wat huiswerk haha. Laat maar weten of het nog is gelukt.
Hai
Na drie keer door een hoepel gesprongen te hebben en jou link naar Ziggo gebruikt te hebben, is het me op de computer gelukt mijn Vodafone toe te voegen.
Op de computer kan ik dus alles zien behalve mijn huidige verbruik..
Ik zit voor lange tijd in Turkije en weet niet wat wijsheid is.
Ik lees twee dingen 10 GB per dag en krijg sms jes welkom in Boergabystan 50 Euro per maand internet, daarna ..... per Mb
Schiet mij maar lek, ik ben de draad kwijt.
Je snapt natuurlijk dat ik die 50 Euro niet wil overschrijden omdat jullie dan zo lief zijn het teveel direct nin rekening te brengen.
Overigens zoekt mijn Vodafone App zich nog steeds te pletter zonder resultaat op de telefoon.
Ik kan je wel een foto sturen waar ik sta met de Camper, maar dan schieten je de tranen in de ogen dat ik me met dit soort zaken moet bezighouden.
Na al mijn ervaringen wat er allemaal mis kan gaan , is een kinderhand snel gevuld.
Groet,
,Joop
Beste @Joopt
Turkije zit in je bundel, Vodafone heeft dit land toegevoegd in Zone1 en daarom kan je gewoon je bundel gebruiken. Het ligt er een beetje aan welk abonnement je hebt bij Vodafone wat betreft Fair Use Policy. Kijk even op de website en dan zie je hoeveel je mag gebruiken.
Om nu niet in hoge kosten te komen is het verstandig om BloX Beperkt Internet aan te zetten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.