tanleconte

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen my vodafone

IMG_2553.png

Steeds deze melding als ik probeer in te loggen. Een account aangemaakt met mijn tweede e-mail adres, maar daar volgt hetzelfde probleem. Ook via een browser inloggen lukt niet, hij zegt dan dat ik met mijn Ziggo ben ingelogd op een of andere manier, en stuur me dan in een oneindige loop…

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @tanleconte 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet waaraan dit kan liggen. Technisch gaat er het een en ander mis want er zijn ook mensen die via de app niet kunnen inloggen maar wel via de website. Ik lees dat de website bij jou ook geen positief verhaal oplevert dus dan kan 2 dingen doen. Wachten tot maandag, dan komt er weer iemand online van Vodafone en die kan met je mee kijken, desnoods dingen aanpassen. Zorg dan dat je bij je Persoonlijke informatie alles hebt ingevuld, dan kunnen ze gelijk mee kijken en je direct informeren. Of je belt de klantenservice van Vodafone en deze mensen kunnen ook mee kijken en je helpen met meer informatie. Ik zelf zou even tot maandag wachten want de mensen die hier op de community helpen van Vodafone, zitten ook op de community van Ziggo en weten er wel veel van. 

Mocht je voor het weekend al antwoord hebben, en het werkt weer, laat het dan even weten. Daar help je zo ie zo andere mensen ook weer mee. Wil je wachten tot maandag, laat het dan ook even weten, dan weten de Vodafone medewerkers dat ze met me mee kunnen kijken voor een oplossing. 😉

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @tanleconte, welkom op de Community!

Irritant dat je niet kunt inloggen in de App! Via de browser lukt het ook niet? Daarbij doel ik op het account wat je afgelopen zaterdag hebt aangemaakt, chri*****@meerj****.nl?

Zo te lezen heb je ook nog een ander account voor je Mijn Ziggo gegevens, namelijk tan**con**@gmail.com. Als je met dat e-mailadres inlogt op de My Vodafone omgeving, dan loop je inderdaad tegen de foutcode 'je logt in met je Mijn Ziggo gegevens op Vodafone omgeving' in. Dat e-mailadres dien je dus niet te gebruiken voor de My Vodafone omgeving.

Misschien is het idealer om in te loggen met slechts 1 account voor beide omgevingen? Voeg dan via de Mijn Ziggo omgeving (via browser) jouw My Vodafone account toe via onderstaande stappen:

Log in op de Mijn Ziggo omgeving

  1. Klik op Naar je gegevens
  2. Klik op Account instellen
  3. Klik onder Wel al een My Vodafone account op Accounts samenvoegen
  4. Klik op Start samenvoegen en log met je My Vodafone Account in, of gebruik de QR scanner in de My Vodafone app


Mocht je de accounts liever apart van elkaar willen houden, dan is dat uiteraard ook goed. 

tanleconte
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het antwoord.

”Samenvoegen lukt niet” zeggen ze, “Bel onze klantenservice”… 

Ja dat andere account had ik aangemaakt in poging het op te lossen, maar helaas… Heel vervelend, wil graag inzien hoeveel data ik nog kan gebruiken in het buitenland…

tanleconte
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

“ Het is niet mogelijk om twee my Vodafone of mijn Ziggo accounts samen te voegen” staat erbij.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Bij welke stap loop je hier precies tegenaan? Kun je hier eventueel een screenshot van maken? Blur/scherm dan wel je privégegevens af. 

 

Overigens kun je via de My Vodafone web browser nog wel inloggen met chri*****@meerj****.nl en checken hoeveel tegoed je hebt. Dit is helaas een tijdelijke workaround.

Voor wat betreft de App heb ik 3 vragen:

- Welk merk + type telefoon gebruik je?
- Welke besturingssysteemversie is hierop geïnstalleerd?
- Wat is de My Vodafone App versie?

Deze informatie zet ik vervolgens door naar het onderzoeksteam. Alvast bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic