Gerry Visser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen lukt niet

Het lukt mij niet (meer) in te loggen bij MyVodafone. Als ik mijn Vodafone-wachtwoord wil resetten krijg ik de melding: "Oeps, je probeert op My Vodafone in te loggen met je Ziggo account." Nee, dat probeer ik niet, ik probeer gewoon op MyVodafone in te loggen. Ook met een code lukt het niet, dan krijg ik er eentje voor Ziggo. Wat kan het probleem zijn?

 

*Bijlage verwijderd ivm privégegevens*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Gerry Visser, welkom hier. 

Hier gaat inderdaad iets mis. Gelukkig heb je jouw Community profiel al aangevuld met jouw persoonlijke gegevens. Als ik jouw mobiele nummer controleer dan is er geen My Vodafone account geregisteerd. Dit verklaart ook de foutmelding. Met jouw e-mailadres is enkel en alleen een account voor Mijn Ziggo actief.

Voor My Vodafone kun je je registeren met een ander e-mailadres via deze pagina. Een andere optie is om in Mijn Ziggo ervoor te kiezen om jouw account uit te breiden met jouw Vodafone gegevens. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Gerry Visser, welkom hier. 

Hier gaat inderdaad iets mis. Gelukkig heb je jouw Community profiel al aangevuld met jouw persoonlijke gegevens. Als ik jouw mobiele nummer controleer dan is er geen My Vodafone account geregisteerd. Dit verklaart ook de foutmelding. Met jouw e-mailadres is enkel en alleen een account voor Mijn Ziggo actief.

Voor My Vodafone kun je je registeren met een ander e-mailadres via deze pagina. Een andere optie is om in Mijn Ziggo ervoor te kiezen om jouw account uit te breiden met jouw Vodafone gegevens. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic