Liesbeth54

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Inloggen lukt niet - Geen code per SMS

Ik probeer in te loggen op mijn mobiel maar krijg helaas geen sms met de code. Daar ik meerdere problemen ervaar met mijn Motorola wilde ik kijken naar verlengen met een nieuw toestel maar dat lukt dus voor geen meter. Iedereen kan me gewoon een sms sturen maar voor het inloggen dus niet word dit nog opgelost?? Of ligt dit ook aan de Motorola

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1217Posts
  • 338Oplossingen
  • 464Likes

Hi @Liesbeth54

Je bent niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Op dit moment ontvangen klanten de sms code niet die nodig is om in te loggen in Mijn Ziggo / My Vodafone. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en ik hoop dat dit snel is opgelost.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1217Posts
  • 338Oplossingen
  • 464Likes

Hi @Liesbeth54

Je bent niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Op dit moment ontvangen klanten de sms code niet die nodig is om in te loggen in Mijn Ziggo / My Vodafone. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en ik hoop dat dit snel is opgelost.

Liesbeth54
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oké dank je wel voor dit antwoord dan wachten we nog even af.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.