hofmaureen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen My Vodafone lukt niet na overgang nieuw abonnement

nadat ik ben overgaan naar abonnement, kan  ik niet meer inloggen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @hofmaureen, welkom hier!

Wat onhandig dat je op het moment niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je sinds 5 januari gebruik maakt van een nieuw abonnement. Op basis van de gegevens in je Community profiel zie ik dat er momenteel aan jouw mobiele nummer geen My Vodafone account is gekoppeld. Je kunt via deze pagina je registreren voor My Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hofmaureen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is je abonnement al ingegaan of ben je overgestapt met je nummer en moet dit nog gebeuren? Oh wacht, kan het zijn dat je over bent gestapt van Prepaid naar Abonnement? Volgens mij moet je dan opnieuw een inlog aanmaken omdat je dan nu een abonnement hebt en geen prepaid meer. Is dat zo? 

En anders even bellen met de klantenservice, die kunnen je account resetten en zorgen dat je weer kan inloggen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @hofmaureen, welkom hier!

Wat onhandig dat je op het moment niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je sinds 5 januari gebruik maakt van een nieuw abonnement. Op basis van de gegevens in je Community profiel zie ik dat er momenteel aan jouw mobiele nummer geen My Vodafone account is gekoppeld. Je kunt via deze pagina je registreren voor My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic