Angelalala3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutmelding -1

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutcode -1

Inloggen op ziggo lukt niet. Ik krijg foutcode :-1 We kunnen je gegevens op dit moment niet ophalen. Probeer het later opnieuw. Deze melding krijg ik al weken als ik het probeer. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik vervolgens een mail van Vodafonein plaats van ziggo om mijn wachtwoord te wijzigen. Als ik dit doe kan ik vervolgens nog steeds niet inloggen op ziggo. Als ik inlog op mijn Vodafone account staat er dat mijn ziggo account niet gekoppeld is aan Vodafone. Ik kan de optie koppelen doen maar ook dit lukt niet I.v.m. Foutmeldingen. Vervelend want kan nu geen tv in demand kijken of facturen inzien. Kan iemand helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Angelalala3, welkom op de Vodafone Community. 

Vervelend dat je deze foutmelding ziet bij het inloggen in Mijn Ziggo. In het algemeen krijg je deze foutmelding te zien als je inlogt met foutieve gegevens. Jouw hotmail e-mailadres is alleen in gebruik voor My Vodafone. Probeer je met dit e-mailadres een nieuw wachtwoord aan te vragen voor Mijn Ziggo, dan kom je dus terecht bij My Vodafone. Je komt dan als het ware in een soort van loop terecht. 

Op basis van je postcode en huisnummer heb ik je Ziggo abonnement gevonden. Met het klantnummer van je Ziggo abonnement is geen account geregisteerd. Je dient hiervoor dus nog een account aan te maken. Je kan hiervoor registeren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres of via My Vodafone inloggen en daar het account uitbreiden met je Ziggo gegevens. Voor de volledigheid heb ik in je Community profiel onder 'Persoonlijke Opmerkingen' het klantnummer van Ziggo voor je vermeld. Deze dien je te gebruiken bij de registratie/uitbreiden van het account.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Angelalala3, welkom op de Vodafone Community. 

Vervelend dat je deze foutmelding ziet bij het inloggen in Mijn Ziggo. In het algemeen krijg je deze foutmelding te zien als je inlogt met foutieve gegevens. Jouw hotmail e-mailadres is alleen in gebruik voor My Vodafone. Probeer je met dit e-mailadres een nieuw wachtwoord aan te vragen voor Mijn Ziggo, dan kom je dus terecht bij My Vodafone. Je komt dan als het ware in een soort van loop terecht. 

Op basis van je postcode en huisnummer heb ik je Ziggo abonnement gevonden. Met het klantnummer van je Ziggo abonnement is geen account geregisteerd. Je dient hiervoor dus nog een account aan te maken. Je kan hiervoor registeren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres of via My Vodafone inloggen en daar het account uitbreiden met je Ziggo gegevens. Voor de volledigheid heb ik in je Community profiel onder 'Persoonlijke Opmerkingen' het klantnummer van Ziggo voor je vermeld. Deze dien je te gebruiken bij de registratie/uitbreiden van het account.

Angelalala3
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dacht even een stap verder te komen met het samenvoegen via mijn Vodafone maar bij de laatste stap kreeg ik deze melding:

 

Accounts samenvoegen

Samenvoegen lukt niet

Het is niet mogelijk om twee My Vodafone of Mijn Ziggo accounts samen te voegen.

 

 

is hier ook een oplossing voor? 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Angelalala3 Je moet in dit geval kiezen voor het uitbreiden van je account i.p.v. ''samenvoegen''. Samenvoegen werkt namelijk alleen als er al een Mijn Ziggo account is aangemaakt en dit was (nog) niet het geval. 

Angelalala3
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De optie om uit te breiden heb ik nog niet gevonden. Aar het is wel gelukt om via een ander mailadres een ziggo account te maken. Toch iets. Voor nu laat ik het hierbij en ben ik allang blij dat eindelijk iemand me tot zover heeft kunnen helpen. Bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3041Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Fijn dat het in ieder geval is gelukt om toch een apart account voor Mijn Ziggo te registeren @Angelalala3! Dan heb je in ieder geval toegang. Mocht je de accounts later alsnog willen koppelen, dan kan je dat doen door te kiezen voor ''samenvoegen''. Die optie zal nu wel werken, omdat er een Mijn Ziggo account is aangemaakt. Houd er wel rekening mee dat het vaak eventjes een paar uren kan duren voordat het samenvoegen lukt nadat je het Mijn Ziggo account hebt geregistreerd 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic