Hamisch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutcode -1

Inloggen op ziggo lukt niet. Ik krijg foutcode :-1 We kunnen je gegevens op dit moment niet ophalen. Probeer het later opnieuw. Deze melding krijg ik al weken als ik het probeer. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik vervolgens een mail van Vodafonein plaats van ziggo om mijn wachtwoord te wijzigen. Als ik dit doe kan ik vervolgens nog steeds niet inloggen op ziggo. Als ik inlog op mijn Vodafone account staat er dat mijn ziggo account niet gekoppeld is aan Vodafone. Ik kan de optie koppelen doen maar ook dit lukt niet I.v.m. Foutmeldingen. Ik heb overigens ook geen lopende dingen meer op mijn Vodafone account. 
Heel vervelend!!! Wat moet ik doen? 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hamisch, goedemorgen en welkom hier!

Deze foutmelding -1 krijg je vooral te zien als je inlogt met foutieve gegevens. Ik zie dat er met jouw chello e-mailadres alleen een account voor My Vodafone is geregistreerd. Als je hiermee probeert in te loggen in Mijn Ziggo, dan zal dat niet gaan. Er is immers geen account voor Mijn Ziggo met deze gegevens. Dit verklaart dus eveneens ook direct waarom je bij het wijzigen van je wachtwoord wordt doorgelinkt naar de pagina van Vodafone. 

Op basis van je adresgegevens heb ik je Ziggo abonnement ook gevonden. Daar is ook een account voor geregistreerd, maar met een gebruikersnaam. Geen e-mailadres. De gebruikersnaam heb ik voor je vermeld in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'. Met deze gebruikersnaam kan je inloggen. Weet je het wachtwoord niet meer, dan kan je met deze gebruikersnaam het wachtwoord voor dit account opnieuw instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic